بسيج رسانه پاكدشت از فعالان عرصه رسانه تقدير كرد

خبرگزاری بسیج: بسيج رسانه پاكدشت با صدور بیانیه‌ای از تلاش بي بديل اصحاب رسانه براي نمايش حضور كم نظير مردم در راهپیمایی اين یوم الله قدردانی كرد.
کد خبر: ۸۸۲۳۶۴۲
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵

بسيج رسانه پاكدشت در پايان راهپيمايي روز بیست و دوم بهمن با صدور بیانیه‌ای از تلاش بي بديل اصحاب رسانه براي نمايش حضور كم نظير مردم در راهپیمایی اين یوم الله قدردانی کرد.

در این بیانیه آمده است: : امروز افسران جنگ نرم همچون عمارها و یاسرها در جبهه جنگ نرم قلم به دست و دوربین بردوش در راه زنده نگه داشتن آرمان‌های امام راحل کوشيدند، چرا که معتقدند صدای قلم ها از صدای گلوله ها بلند تر و اثر گذارتر است.

 دهه فجر نماد مقاومت و ایستادگی است که با اتکا به حاكميت الهي و پيروي از مکتب عاشورا توانست پایه های طاغوت را فرو ریزد که امواج آن، امروز پس از گذشت 38سال در تمام منطقه با همت افسران جنگ نرم ساطع مي شود و دنیا از آن همچنان در تحیّر است.

بیانیه می افزاید: امت شهيد پرور و هميشه در صحنه شهرستان پاکدشت امروز همزمان با سالگرد سی و هشتمین پیروزی انقلاب اسلامی در کنار مسئولین عزت و اقتدار خود را را به رخ جهانيان کشیدند و اتحاد و یکدلی را جشن گرفتند، حضور اقشار مختلف جامعه اعم طلاب، بسيجيان، دانشجويان، ورزشکاران، مسؤولان، هنرمندان و مخصوصاً اصحاب رسانه كه حتي عده اي از  آنان به صورت خانوادگی در اين مراسم شرکت کرده بودند، ثابت کردند که برای لبيك گويي به امام انقلاب، همچون 38سال گذشته هميشه در صحنه حاضر هستند.

در ادامه اين بیانیه تأکید شده است: امروز بی شک نقش رسانه ها در انعکاس پیشرفت ها و تلاش های جوانان انقلابی پر رنگ و تأثیر گذار است از این رو عزم اعضای بسیج رسانه پاكدشت که جمع کثیری از فعالان رسانه ای شهرستان را شامل می شود بر تلاش بي وقفه براي نمايش پاسخ انقلابي ملت که با رویکردی انقلابی و اسلامی همراه بود، قابل ستايش است.

در این بیانیه آمده است: امروز افسران جنگ نرم که رهرو دلیرمردي‌های پدرانشان هستند به پاس فداکاری های آنها و هزاران شهیدی که کشور را از کثیفی های طاغوت تطهیر کردند همراه با ديگر آحاد جامعه برخاستند و دست های مشت شده شان را بالا برده و فرياد مرگ بر ضد ولایت فقیه سر دادند.

در بیانیه اين كانون آمده است: بسیجیان و اصحاب رسانه نیز در انعکاس اخبار این روز از هیچ کوششی دریغ نکردند و همچون عمارها و یاسرها در جبهه جنگ نرم و طی یک عملیات گسترده قلم به دست و دوربین بردوش در راه زنده نگه داشتن آرمان‌های امام راحل کوشیدند، چرا که معتقدند امروز صدای قلم ها از صدای گلوله ها بلند تر و اثر گذارتر است.

در این بیانیه همچنین آمده است: جامعه مطبوعاتی و رسانه ای پاكدشت امروز با ولی امر مسلمین رهبر معظم انقلاب سیّد علی خامنه ای پیمان بستند که وفادارترین سربازان این مرز و بوم بمانند و نشان دادند از هیچ جبهه سخت و نرمی نمي هراسند و با تدبیر و هوشیاری از مرز های اسلام و کشور دفاع مي كنند.

در پايان این بیانیه آمده است: بدینوسیله از نمايش این حماسه عظیم و به تصوير كشيدن و مخابره آن به جهانيان توسط اصحاب رسانه، جامعه مطبوعاتي، قلم به دستان، دوربين به دوشان، روزنامه نگاران و فعالان فضاي مجازي، در مراسم راهپیمایی 22 بهمن‌ماه تقدیر و تشکر می‌نمايد.

ارسال نظرات