سردار عبدالرضا آزادی در گفت‌وگو با «بسیج»:

محدود کردن "بسیج" به یک نهاد نظامی یک توطئه آمریکایی است

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج با بیان اینکه زمزمه محدود کردن بسیج به یک نهاد نظامی یک زمزمه آمریکایی است، گفت: خواسته استکبار،محدود کردن بسیج و بی دفاع نمودن انقلاب است.
کد خبر: ۸۸۲۳۲۸۴
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
سردار عبدالرضا آزادی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضفعین در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه در هر حوزه‌ای که انقلاب در معرض خطر باشد بسیج باید ورود کند، گفت: دشمن امروز جرات حمله نظامی ندارد و می‌خواهد با نفوذ، فتنه و توطئه، انقلاب را سرنگون کند.
 
وی ادامه داد: هر زمزمه‌ای که بسیج را محدود به یک نهاد نظامی می‌داند یک زمزمه آمریکایی و استکباری به وسیله جریان‌های سیاسی است تا بسیج را محدود کنند تا دشمن به خواسته‌اش برسد و انقلاب ما بی‌دفاع بماند‌.
 
سردار آزادی خاطر نشان کرد: هرجا اسلام و انقلاب باشد بسیج نیز هست و حوزه آموزش نظامی یکی از حوزه‌های فعالیت و حضور بسیج است.
 
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضفعین با تاکید بر اینکه توسعه و عمومیت، رسالت بسیج در همه حوزه‌ها و ابعاد در راستای استکبارستیزی باید مورد توجه قرار گیرد گفت: معاند سرسخت ما استکبار آمریکایی و اروپایی است و اگر با این دشمن بجنگیم قاطبه مردم جهان طرفدار ما هستند چرا که امروز همه جهان حتی آنها که اسلام را قبول ندارند نظام ما را به عنوان یک نظام استکبار ستیز و حامی مستضعفین پذیرفتند.
ارسال نظرات