مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز؛

ملت ایران قدرتمندانه دربرابر استکبار می ایستد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با تشکر و قدردانی از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: ملت قهرمان ایران مقتدرانه در مقابل استکبار می ایستد.
کد خبر: ۸۸۲۲۹۸۸
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶
حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد موحد در اجتماع پرشور راهپیمایان شهرستان ساوجبلاغ افزود: توطئه‌های استکبار جهانی علیه ایران اسلامی تمامی ندارد براین اساس مقتدرانه در برابراستکبار جهانی ایستاده ایم.

ملت ایران قدرتمندانه دربرابر استکبار می ایستد

وی با اشاره به وضعیت انقلاب های مختلف در سراسر جهان گفت: بیشتر انقلاب ها یا ساقط شد یا پایه واساس آن بر اساس مادیات بوده است .

موحد گفت: انقلاب اسلامی پایه و اساس آن توحید و وحدانیت خدا بود و مانده گاری جاودان انقلاب بر پایه همین خدایی بودنش است که از پشتوانه مردمی بر خوردار است .

مسئول نمایندگی دفترولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه باید هوشیار باشیم و توطئه‌های دشمنان را شناسایی کنیم اظهار داشت: دسایس و توطئه‌های دشمنان علیه کشور ما تمامی ندارد و آنان هر روز با لباسی دیگر وارد میدان مبارزه می‌شوند.
وی با بیان اینکه لازم است تا در برابر تمامی توطئه‌های دشمنان هوشیاری به خرج دهیم افزود: دشمن از توسعه و پیشرفت کشور در هراس است به همین دلیل با سنگ‌اندازی‌های مختلف در نظر دارد تا به کشور ضربه وارد کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز با اشاره به اینکه امروز نیز ملت ایران با حضور پرشور و همه جانبه خود اعلام کردند که همچنان پیرو این نظام و آرمان‌هایش هستند افزود: استکبار همیشه به دنبال بر هم زدن نظم و استقلال کشور بوده است لذا اقتدار و ولایتمداری ملت ایران هرگز این اجازه را به دشمن نخواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین موحد افزود: ایران اسلامی به برکت خون شهدا توانسته تاکنون در برابر تمامی هجمه‌های دشمنان ایستادگی کند و در برابر ظلم و زور نیز مقتدارنه بایستد.
وی با بیان اینکه استکبار جهانی در زمینه‌های مختلف درصدد از پا انداختن نظام مقدس جمهوری اسلامی است،‌ افزود: نقش مردم و جوانان در مبارزه با استکبار فراموش ناشدنی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز خطاب به اینکه سردمداران قدرت استکبار که تاب و تحمل پیشرفت ما را ندارند،گفت : ایران اسلامی در جایگاهی قرار گرفته که هیچ وابستگی به هیچ کشوری نیست.


ارسال نظرات
پر بیننده ها