ایجاد امید میان مردم بهترین خدمت به انقلاب است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهترین خدمت به انقلاب ایجاد امید میان مردم است.
کد خبر: ۸۸۲۲۹۴۹
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶

فتاح محمدی پیش از ظهر امروز در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ضمن تقدیر از مردم چرام به دلیل حماسه‌آفرینی چشمگیر در این روز اظهار کرد: مردم عزیز شهرستان چرام امروز با حضور چشمگیر خود، عزت و افتخار را برای کشور و استان رقم زده و با آرمان‌های انقلاب بیعت مجدد کردند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انقلاب اسلامی در زمانی به وقوع پیوست که فرهنگ حاکم بر جهان را سکولاریته کرده بودند، عنوان داشت: معنویت، دینمداری، اخلاق‌مداری و ارزش‌مداری را از جامعه انسانی و بشریت گرفته بودند.

وی، افزود: انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 57، صدای دوباره روح‌الامین بود که پیام مذهب و معنویت را به گوش جهانیانی که از خود بیگانه شده بودند؛ رساند.

این مسؤول با تاکید بر این مطلب که انقلاب اسلامی، انقلابی در راه خدا و برای خدا بود، خاطرنشان کرد: این انقلاب، یک جهاد داخلی و تحولی درونی بود که تحولات بیرونی را در عرصه علم در عرصه عقل و حقیقت و عدالت جستجو می‌کرد.

محمدی با ذکر این مطلب که هر چه انسانی هست الهی هم هست و هرچه الهی بوده انسانی هم می‌شود، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با اندیشه مادی و اقتصادی شکل نگرفت بلکه عزت مجدد مذهب و معنویت را شهادت می‌دهد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به برکات انقلاب اسلامی، ابراز کرد: انقلاب اسلامی یک موهبت الهی است و برکات متعددی را به همراه داشته که برکات این انقلاب در گستره جمهوری اسلامی ایران از حکومت استبدادی به حکومت مردم سالاری دینی مبدل شد و اصل تعیین سرنوشت را به مردم واگذار کرد.

وی احیای مکتب اسلام و اسلام ناب محمدی را از دیگر دستاوردهای انقلاب ذکر کرد و متذکر شد: در گستره جهانی، انقلاب اسلامی مقابله و نقد عملی سکولاریسم و تقویت شریعت، اخلاق و انسانیت را به دنبال داشت.

محمدی سه عامل بزرگ را در پیروزی انقلاب اسلامی موثر خواند و ایدئولوژی سیاسی بی‌بدیل، رهبری هوشمندانه، قدرتمندانه و آینده‌نگری امام و توان بسیج ملی مردم را به عنوان این سه عامل برشمرد.

این مسؤول در بخش بعدی از سخنان خود با تاکید بر وحدت و با بیان اینکه کاری انجام ندهیم که دل مردم خالی شود، گفت: امید را در مردم زنده نگه داریم و در هر شرایطی اصل وحدت و انسجام و اتحاد را فراموش نکنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، ترویج فرهنگ مردم سالاری دینی را از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: کشتی جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت وجود رهبر عزیزمان که سکاندار انقلاب اسلامی است در این شرایط متلاطم و سخت به فضل خداوند، همچنان به درستی هدایت می‌شود.

ارسال نظرات