معلئن پارلمانی وزیر ارشاد:

برجام بهانه را از دست دشمن خارج کرد/ انقلاب اسلامی تنها انقلابی که برای مردم ترسناک نیست

دو نگاه در مجلس شورای اسلامی در مورد برجام بود یکی اینکه با تایید برجام بهانه از دست دشمن گرفته خواهد شد و فشارهای بین‌الملی از ما کم خواهد شد و معتقد هستم این اتفاق افتاد.
کد خبر: ۸۸۲۲۸۸۰
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، معاون پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: تمامی انقلاب‌ها نظامی نبود و تمامشان مبتنی بر یک جنگ نظامی شکل گرفت اما  انقلاب اسلامی ما متفاوت با همه انقلاب‌ها بود چراکه بر مبنای نظامی شکل نگرفت.
 
سیدهادی حسینی در سخنرانی بعد از راهپیمایی 22 بهمن در شهر نشتارود با اشاره اینکه خون‌های زیادی در طول هزار و 400 سال ریخته شد تا انقلاب اسلامی شکل گرفت، افزود: انقلاب اسلامی حاصل خون‌های ریخته شده در طول تاریخ است.

وی با بیان اینکه همه کشورهای مسلمان دنیا چشم‌شان به ایران اسلامی است، گفت: نقاط قوت و ضعف فراوانی داریم اما انقلاب اسلامی ما با تمام مشکلات و تحریم‌هایی که در سر راه کشور ما ایجاد کردند برای ما حرکت رو به جلو دارد.

حسینی خاطرنشان کرد: اگرچه انقلاب ما انقلاب فرهنگی است اما ویژگی‌های جنگ نرم‌ را ندارد و امام راحل فضایی را فراهم کرد که ترسناک نبود.

وی با اشاره به زنده بودن نام شهدا گفت: بسیاری از خوبان را در انقلاب اسلامی از دست دادیم ولی مگر می‌شود یاد شهدا از دل‌ها و ذهن‌های ما بیرون رود.

معاون پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: دشمن جنگ 8 ساله را بر ما تحریم کرد و تمام دنیا تلاش کردند جمهوری اسلامی نباید وجود داشته باشد اما خدا و منویات مقام معظم و رهبری و امام راحل تمام نقشه‌های دشمن را شکست داد.

حسینی خاطرنشان کرد: امروز در شرایط اقتصادی سختی قرار داریم و این امر حاصل فراز و نشیب‌هایی است که بعد از انقلاب اسلامی در کشور اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه تمام کشورهای اطراف ما تقریبا ناامن هستند ولی جمهوری اسلامی توانسته در سایه شما مردم اقتدار خودش را حفظ کند، گفت: من در مجلس شورای اسلامی نخستین نفری بودم که از برجام صحبت کردم و به دولت هم گفتم فکر نکنید نگاه مجلس شورای اسلامی به برجام این است که می‌خواهیم در دامن کشوری بی‌افتیم، اظهار کرد: دو نگاه در مجلس شورای اسلامی در مورد برجام بود یکی اینکه با تایید برجام بهانه از دست دشمن گرفته خواهد شد و فشارهای بین‌الملی از ما کم خواهد شد و معتقد هستم این اتفاق افتاد.


معاون پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام اینکه بعضی‌ها هم در مجلس فکر می کردند با تایید برجام کشور را دو دستی دست آمریکا می‌دهیم آنها باید از روی جسد تک‌تک مردم رد بشوند تا دوباره جولانگاه کسانی که قانون کاپیتولاسیون را تصویب کردند بشود، افزود: آنها هیچ وقت وفادار به عهد شان نبودند و اخلاق را زیر پا می‌گذارند و فقط منافع خودشان را می‌بینند.


وی با بیان اینکه کشور ما الان دو نگاه جناحی وجود دارد و رئیس جمهور یک آدم معمولی است و در دولتش هم چپ و هم راست از هر دو جناح وجود دارد، خاطر نشان کرد: در استان مازندران بیش از 400 میلیارد تومان از فرمان رهبری پول گرفته شد برای اشتغال جوانان استان، راه‌اندازی مراکز اقتصادی از نظر عدد جزو نخستین استان در کشور است.


وی با اشاره به اینکه چیزی که امروز نظام و انقلاب ما به آن نیاز دارد همدلی است و شما امروز ان را ثابت کردید و امروز در فرمایشات مقام معظم رهبری هم به همدلی اشاره می‌کنند، خاطر نشان کرد: امروز ولی فقیه مقام معظم رهبری است و ما نباید تندتر از امام و رهبری حرکت کنیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها