همزمان با سراسر کشور

راهپیمایی 22 بهمن ماه در استان کردستان برگزار شد

مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب، همزمان با سراسر کشور صبح امروز در شهرهای مختلف استان کردستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۲۷۷۰
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، صبح امروز همزمان با سراسر کشور  مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شهرهای مختلف استان کردستان با حضور گسترده مردم متدین و انقلابی استان اعم از شیعه و سنی برگزار شد.


حضور پرشور گروههای مختلف مردمی از جمله علما و روحانیان تشیع و تسنن، کارمندان، اصناف، بازاریان، فرهنگیان، دانش آموزان، دانشجویان و بانوان جلوه ای خاص از وحدت و همدلی مردم کردستان را در راهپیمایی 22 بهمن به نمایش گذاشت.



 

کردستانی‌ها با سردادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین «مطیع امر رهبریم» و «ما همه سرباز توایم خامنه‌ای، گوش به فرمان توایم خامنه‌ای» بار دیگر با و بار دیگر با آرمان های امام راحل، شهدا و مقام عظمای ولایت تجدید پیمان نمودند.


در تمام شهرهای  استان نیز گروه‌های مردمی، سازمان‌ها، ادارات، نیروهای نظامی و انتظامی، دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و روحانیون و مسئولان همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند.

 



راهپیمایی 22 بهمن امروز در کردستان در حالی برگزار شد  که سرمای هوا حتی اندکی از شور و اشتیاق مردم برای شرکت در این حضور باشکوه نکاسته بود.



 

ناصر شعبانی، معاون عملیات قرارگاه ثارالله تهران امروز  در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در سنندج، با اشاره به حضور پرشور کردستانی‌ها در این روز، اظهار کرد: مردم منبع اصلی قدرت نظام جمهوری اسلامی و اوج استراتژی نظام و اقتدار آن هستند.


فرمانده عملیات قرارگاه ثارالله از حضور پرشور مردم سنندج در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرد و گفت: این حماسه حضور باید به بهترین شکل اطلاع‌رسانی شود تا کسانی که همواره به دشمنی با انقلاب و نظام می‌پردازند، بدانند.

در پایان نیز قطعنامه پایانی راهپیمایی 22 بهمن ماه قرائت شد که با تکبیر الله اکبر راهپیمایان همراه بود.

 

 

بنا بر این گزارش راهپیمایی حماسی و باشکوه یوم الله 22 بهمن ماه امسال در همه شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاهای کردستان برگزار شد و مردم انقلابی و متدین استان بار دیگر وحدت، یکپارچگی و عشق و علاقه خود به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند.







ارسال نظرات
آخرین اخبار