دعوت فرمانده سپاه شهرستان بهاباد از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی22 بهمن

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهاباد مردم را به حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد.
کد خبر: ۸۸۲۲۷۴۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  از بهاباد ،.فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی را یادآور روزهای سرنوشت سازی دانست که هرگز از حافظه ملت ایران محو نخواهد شد و گفت: امسال در حالی سی و هفتمین بهار انقلاب را جشن می گیریم که بیگانگان به دو رویداد مهم راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات اسفند ملت ایران چشم دوخته اند.

سرگرد پاسدار احمد حاجی زاده افزود: لازم است همه ملت ایران از هر قشری با حضور پرشور خود حماسه سیاسی بزرگ دیگری خلق کرده و چشم دشمنان را کور کنند و با رهبر خود تجدید میثاق نمایند.

وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری که فرمودند: مردم در روز ۲۲ بهمن با حضور در خیابانها جواب این حرفها و تهدیدات را خواهند داد خاطرنشان کرد:۲۲ بهمن روز ثمر نشستن درختی بارور و شکوفاست که با خون شهدای والامقام انقلاب اسلامی در سایه رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) حرکت حماسی ملت ایران اسلامی در مسیر تحقق استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی آبیاری شده است.

حاجی زاده افزود: 22 بهمن نماد پرشکوه همبستگی و اقتدار ملتی آزاده و سربلند است که با تأسی از سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، رژیم سراسر جور و ستم پهلوی را سرنگون کرده و اوج آزادی‌خواهی و ایستادگی خود را در برابر رژیم استعماری و ایادی آنان به نمایش گذاشتند و امروز با طی فراز و نشیب‌های بسیاری در سایه رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) در کمال امنیت و اقتدار به سر می‌برد.

فرمانده سپاه ناحیه بهاباد اظهار داشت: حفظ این دستاورد بزرگ که محصول خون پاک شهیدان و رهبری بی‌بدیل امام راحل(ره) است، تکلیفی است که امروز بر ذمه آحاد ملت و مسؤولان است.

وی تصریح کرد: ملت آگاه، هوشیار و مومن ایران اسلامی یک بار دیگر آماده می شوند با حماسه آفرینی و حضور پرشور در صحنه های راهپیمایی سی و هشتیمن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در روز 22 بهمن، مشت های محکم و گره خورده خود را بر دهان استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار و رژیم غاصب اسرائیل بکوبند و حماسه ای دیگر را رقم زنند.

حاجی زاده از آحاد مردم ولایت مدار و شهید پرور بهاباد و همه مردم ومسئولان شهرستان دعوت کرد تا با حضور خود در راهپیمائی یوم الله 22 بهمن یک بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه کویان و دشمنان بزنند و با شرکت خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن توطئه های دشمنان را خنثی کنند

سرگرد پاسدار احمد حاجی زاده فرمانده سپاه ناحیه بهاباد

ارسال نظرات