خبرهای داغ:

انقلاب مهد آفرینش تحولات غیرقابل انکار قرن اخیر بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در جمع بسیجیان شهر آچاچی انقلاب اسلامی را مهمترین رخداد جهانی قرن حاضر عنوان کرد و از آن به عنوان مهد آفرینش تحولات غیرقابل انکار عمیق، باارزش و انسانی در جهان یاد کرد.
کد خبر: ۸۸۲۲۳۰۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با بیان اینکه پیش از انقلاب، منابع و ذخایر مادی و مغزهای فکری و نخبگان کشور توسط کشورهای بیگانه و استعماری به غارت می رفت، گفت: رژیم شاه حتی اجازه خواندن قرآن، دینداری و آزادی عزاداری را هم از ما سلب کرده و از رفتن علما به مساجد مانع می شد.

وی همصدایی و هم قسم شدن مردم برای احیای اسلام و قرآن را عامل پیروزی انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی با خود عزت آورد و اکنون 38 سال است که ترس در وجود دشمنان لرزه افکنده و خواب و خوراک راحت را از آنها گرفته است.

حجت الاسلام امیرنژاد افزود: دشمن از نفوذ انقلاب اسلامی به شدت می ترسد چراکه بیداری کشورهایی نظیر سوریه، یمن و مردم مسلمان عربستان و دیگر کشورهای منطقه همه از برکات انقلاب اسلامی است و اکنون ملت ها دریافته اند که می توانند حاکمان ظالم خود را از کاخ های سلطنتی بیرون کنند.

جشن پیروزی انقلاب و گرامیداشت دهه فجر با حضور بیش از 200نفر از بسیجیان و جمعی از مسئولان در مسجد جامع شهر آچاچی میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها