خبرهای داغ:
همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی؛

همایش پویش ملی «چله انقلاب» در ارومیه برگزار شد

گردهمایی دانش آموزان آذربایجان غربی با عنوان پویش ملی «چله انقلاب» در مصلای ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۲۰۵۰
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، همایش پویش ملی چله انقلاب با حضور جمعی از دانش آموزان پسر ارومیه در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.

در این همایش که با هدف معرفی اسطوره های ایثار و مقاومت، بیان ظرفیت ها، قابلیت ها و همچنین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ترتیب یافت از خانواده های مهدی نیک فرجام از شهدای دفاع مقدس و سعید شعبان از شهدای مدافع حرم نیز تجلیل به عمل آمد.

محمدصادق فتح الهی یکی از مبارزین انقلاب اسلامی در این مراسم که در فضایی آکنده از نشاط و شوق نوجوانان انقلابی ارومیه در حال برگزاری بود، به تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در مدت از عمر بابرکت نظام جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: با مروری گذرا به شرایط کشور در زمان قبل از انقلاب می توان به وضوح دریافت که ایران در آن زمان در عرصه تولید علم، دانش، تولیدات صنعتی و تکنولوژی فاقد جایگاه جهانی بود.

وی تصریح کرد: اما امروز پس از طی 38 سال از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی به دستاوردهای جهشی متکی به معنویت و تلاش دانشمندان جوان ایرانی دست یافته که حتی دشمنان قسم خورده این مرز و بوم نیز بر عظمت آن اذعان داشته و به کارآمدی و توان بالای نیروهای دانشمند و نخبه کشورمان اعتراف می کنند.

فتح الهی با بیان اینکه روحیه جوانان کشورمان بعد از انقلاب فضا را دگر گون کرد اظهار داشت: بطوریکه اگر آن زمان دشمن جرات این را داشت که در وسط خیابان های ارومیه بجنگد اما امروز در خود کشور اسرائیل خفگان گرفته و جرات جنگیدن با ایران را ندارد و همه اینها به خاطر همین جوانان متعهدی است که روی اعتقادات خود ایستاده اند.

وی به توطئه های نرم دشمنان در فضای مجازی نیز پرداخت و خاطرنشان کرد: اما لازم است بدانند که جوانان ما راه مقاومت و ایثار را پیدا کرده اند و پایبند به اعتقادات دینی و روحیه جهادی هستند.

در ادامه مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمد مختارزاده سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان‌غربی نیز طی سخنانی تاکید کرد: ولایی بودن و پایبندی به اصول و احکام اسلامی از مهمترین نکاتی بود که باعث مصمم شدن ملت ایران در مبارزات انقلابی شان گشت و در نهایت نیز به پیروزی سرانجامید.

ارسال نظرات