خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی آذبایجان غربی در بوکان عنوان کرد:

افزایش 1000 درصدی کشفیات مواد مخدر در بوکان

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی بوکان عنوان کرد: طی سال جاری شاهد افزایش هزار درصدی کشفیات مواد مخدر بودیم که این مهم یکی از اصلی ترین دغدغه های های نیروی انتظامی در استان است.
کد خبر: ۸۸۲۲۰۲۹
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان بوکان با حضور سردار اصلانی فرماندهی نیروی انتظامی آذربایجان غربی، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در سالن شهید رجایی معرفی شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی در این مراسم طی سخنانی به وضعیت آماری شهر بوکان از نظر کاهش و افزایش جرم در بوکان پرداخت و عنوان کرد: طی سال جاری شاهد افزایش هزار درصدی کشفیات مواد مخدر بودیم که این مهم نشان از افزایش آمار اعتیاد در این شهرستان دارد.

سردار اصلانی افزایش آمار اعتیاد در بوکان را ناشی از مهاجر پذیر بودن این شهرستان دانست و افزود: خوشبختانه امروز شاهد کاهش گرایش افراد جدید به اعتیاد در این شهرستان هستیم ولی همچنان سن اعتیاد در این شهرستان پائین است.

وی در ادامه نیز از افزایش 180 درصدی دستگیری اتباع خارجی در بوکان طی چند ماه گذشته خبر داد و تصریح کرد: طی چند ماه گذشته و طی عملیات های مختلفی شاهد افزایش 180 دستگیری اتباع خارجی در این شهرستان بودیم که این روند نشان می دهد همچنان روند مهاجر پذیری این شهر ادامه دارد.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی همچنین از کاهش آمار، قتل عمد، سرقت، تجاوز به عنف، شرارت ، و همچنین تجمعات غیر قانونی خبر داد و عنوان کرد: خوشبختانه این کاهش ها نشان می دهد امنیت کامل اجتماعی در این شهرستان حاکم است.

سردار اصلانی مهم ترین نگرانی های نیروی انتظامی در بوکان را نیز در حوزه های مواد مخدر و تصادفات جاده ای دانست و خاطر نشان کرد: برای کاهش آمار این دو مهم نیاز به برنامه ریزی دقیق و بلند مدت است تا شاهد کاهش آماری چه در تصادفات جاده ای و چه در مصرف مواد مخدر باشیم.

این فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود به کمبود ها و مشکلات موجود بوکان در حوزه انتظامی پرداخت و گفت: نبود پلیس راه یکی از اساسی ترین کمبود های حوزه انتظامی در بوکان است که حتما بایستی در این شهرستان مستقر شود.

وی ادامه داد: در صورتی که ساختمان پلیس راه با تلاش مسئولان بوکانی احداث شود پلیس نیز در اسرع وقت جهت تجهیز آن اقدام خواهد کرد.

سردار اصلانی همچنین با اشاره به انجام تست مرفین بوکانی ها در ارومیه نیز گفت: انجام این تست در اختیار نیروی انتظامی است که درصورت درخواست رسمی بوکانی ها می توانیم مرکز تست مرفین را نیز در سومین شهر پرجمعیت استان راه اندازی کنیم.

در پایان مراسم از زحمات و تلاش های سرهنگ بندریان فرمانده سابق نیروی انتظامی بوکان تقدیر و تشکر و سرهنگ مجید محبعلی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان معرفی شد.

لازم به ذکر است سرهنگ مجید محبعلی بیش از این جانشین فرمانده نیروی انتظامی مهاباد بود و سرهنگ بندریان نیز به درجه بازنشستگی نائل آمد.

ارسال نظرات