فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:

مواضع رهبری در برجام مشخص بود اما گوش شنوایی وجود نداشت

فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در جمع بانوان ابرکوهی گفت: برخی قصد دارند نتایج قضیه برجام و انتخابات را به رهبری حواله کنند، اما موضع رهبری در این دو قضیه مشخص بود ولی گوش شنوایی وجود نداشت.
کد خبر: ۸۸۲۱۸۷۷
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، کارگاه آموزشی بررسی نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی در زینبیه محله اردی مهردشت، به همت کانون شهید چمران ابرکوه و پایگاه بسیج زکیه برگزار شد.

سیف الله ابراهیمی فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در این مراسم ضمن بیان مهمترین نقش های زنان در جامعه امروز گفت: زنان با فرستادن همسر و فرزندان خود به خیابان ها و جبهه های جنگ نقش موثری در شکل گیری و تداوم انقلاب داشته اند.

به گزارش سرو ابرکوه، ابراهیمی ضمن بیان خاطراتی از مبارزات زنان در برابر رژیم شاهنشاهی، تاکید کرد: خدا، مردم و ولایت سه عاملی بودند که در شکل گیری و تداوم انقلاب اسلامی اثر داشتند و زنان در این سه عامل و تقویت آن موثر بوده و هستند.

وی گفت: ما انقلاب کردیم تا دین پایدار بماند اما یادمان نرود که امروز برخی به نام دین به کشور خیات می کنند؛ باید با تقویت آرمان های انقلابیون دوره اول انقلاب، در تداوم آن موثر باشیم چرا که اکثر انقلاب ها در همان سال های اولیه از بین رفته اند ولی نظام جمهوری اسلامی که برخاسته از متن اسلام است تاکنون در برابر تمامی حوادث مقاوم بوده است.

فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در پایان گفت: برخی قصد دارند نتایج قضیه برجام و انتخابات را به رهبری حواله کنند، اما موضع رهبری در این دو قضیه مشخص بود ولی گوش شنوایی وجود نداشت، باید با توجه به هجمه های فراوان دشمنان، خود، خانواده و دیگران را آگاه کنیم، گوش به فرمان رهبر باشیم تا خطاها جبران شود.

ارسال نظرات