در دهمین روز دهه فجر با نام " انقلاب اسلامی ، استکبار ستیزی و مقابله با نفوذ دشمن " برگزار می شود :

تجلیل از خانواده معزز جاویدالاثر مجید قربانخانی شهید مدافع حرم

همزمان با دهمین روز ایام ا... دهه فجر ، فرهنگسرای گلستان صبح روز پنج شنبه 21 بهمن ماه در ویژه برنامه " نغمه عشاق " از خانواده شهدای منطقه 8 تجلیل بعمل می آورد.
کد خبر: ۸۸۲۱۸۴۴
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه هشت و فرهنگسرای گلستان، ویژه برنامه «نغمه عشاق» طبق روال پنجشنبه های هر هفته در فرهنگسرای گلستان اجرا می شود. گفتنی است این برنامه با قرائت زیارت پرفیض عاشورا و ذکر مصیبت باقر ربیعی مداح اهل البیت (ع) شروع و با سخنرانی خطیب مدعو حجت الاسلام وحیدی ادامه پیدا می کند.
در ویژه برنامه این هفته که با حضور شهروندان و خانواده معظم شهدا برگزار می شود از خانواده های شهیدان قاسم سبزعلی ، امیررضا کشمیری و جاویدالاثر مجید قربانخانی شهید مدافع حرم تجلیل خواهد شد.
شهید مجید قربانخانی متولد سال 1369 تهران بود که چندی پیش به صورت داوطلبانه برای دفاع از حریم آل الله به سوریه اعزام شد و به دست نیروهای تکفیری به شهادت رسید. پیکر مطهر او بر اثر انفجار از بین رفت.
گفتنی است ؛ تا کنون برنامه تجلیل با بیش از 230 خانواده شهید با هدف پاسداشت و تکریم خانواده شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره هشت سال ایثارگری و رشادت حماسه آفرینان دفاع مقدس در فرهنگسرای گلستان برگزار شده است.
این مراسم صبح روز پنجشنبه 21 بهمن ساعت 7:30 در فرهنگسرای گلستان به نشانی نارمک ، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان برگزار می شود وعلاقمندان برای کسب اطلاعات بیشترمی توانند با شماره تلفن ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند
ارسال نظرات