سردار طهماسبی در دیدار با خانواده آتش نشان شهید محمد آقایی:

اثری که این شهدا گذاشتند عظیم و ماندگار است

سردار مهران طهماسبی معاون هماهنگ کننده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین وحجت الاسلام بهرامی با خانواده آتش نشان بسیجی شهید محمد آقایی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۲۱۸۳۶
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج سردار مهران طهماسبی معاون هماهنگ کننده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین وحجت الاسلام  بهرامی مسئول عقیدتی سیاسی بسیج در دیدار با خانواده آتش نشان بسیجی شهید محمد آقایی بیان کرد: بنده افتخار میکنم که در خدمت این خانواده عزیز هستم. وقتی که وارد خیابان شدم و کلمه بسیجی که روی بنرها نوشته شده بود دیدم، من را به یاد این موضع انداخت که این شهدا در آن لحظات سخت چگونه با یکدیگر بسیج شدند که جان دیگران را نجان دهند. بسیج به این شهدا افتخار می کند مخصوصا این خانواده شهید محمد آقایی که خود از قبل جز خانواده های شهدای دفاع مقدس بودند.
طهماسبی در ادامه گفت: این را بدانید که همه مردم ایران همراه شما هستند همانطور که شما آن لحظات سخت را تحمل کردید مردم ایران هم انتظار کشیدند. بعضی ها دعا کردند، بعضی ها نذر کردند و بعضی هم کمک.  مردم هم در تشییع پیکر این شهدا سنگ تمام گذاشتند و آمدند. انگار ایران یک پارچه غم بود وهمه از غم از دست دادن این جوانان فداکار ماتم زده بودند. این شهدا کار بسیار بزرگی انجام دادند و خودشان را در مقابل خطراتی که جان و مال مردم را تهدید می کرد سپر کردند.

وی در این رابطه ادامه داد: اثری که این شهدا گذاشتند اثری عظیم و ماندگار است و مردم ایران در قضیه این حادثه غم بار ید واحد شدند.

معاون هماهنگ کننده ولی فقیه در سازمان بسیج افزود: ما زنانی را دیدیم که توقع نداشتیم کار خیری بکنند ولی نذر کردند، نذری پختند و برای همکاران این شهدا آوردند. برخی مسئولان هم که تا کنون کار عملیاتی نکرده بودند به میدان عمل آمدند و در این قضیه کار عملیاتی کردند.

طهماسبی اظهار داشت: مطمئن هستم اکنون در جامعه جوانان زیادی هستند که شغل آتش نشانی را برمی گزینند. کسانی که  این شغل را انتخاب کردند قطعا عاشق هستندو شما باید قدر خودتان را بدانید. این حادثه بزرگی است و شما سختی بسیاری کشیده اید ولی خداوند پاداش این صبر شما را خواهد داد.

در پایان سردار طهماسبی بیان کرد: به همسر محترم و مادر شهید  عرض ادب و تسلیت  را ابلاغ کنید. همسر شهید مصیبت بزرگی را باید تحمل کند و دختر شهید محمد آقایی را آنگونه که مطلوب آن شهید بوده تربیت کند.

گفتنی است در پایان این دیدار 2 لوح از طرف سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج و یک لوح از طرف حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج، و یک قاب و ان یکاد تقدیم به خانواده این شهید بزرگوار شد.
ارسال نظرات