مدیر خواهران بسیج دانشجویی مازندران:

دانشجویان استان مازندران به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند

مدیر خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران گفت: نخستین گروه راهیان نور دانشجویی مازندران ۵ اسفند به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۸۲۱۴۶۵
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل ار تسنیم، نفیسه السادات حسینی امروز در جلسه کمیته‌بندی راهیان نور بخش خواهران بسیج دانشجویی مازندران با اشاره به اخلاق خوب وحسنه خادمان اظهار داشت: ستاداستقبال بخش خواهران مهم‌ترین وظیفه را برعهده دارد چراکه در برخورد نخست اخلاق و رفتار خوش می‌تواند تاثیرگذارترین کار فرهنگی برای یک زائر باشد و تاسالیان سال درجان و روح مخاطب نقش ببندد.

وی به اهمیت کارگروهی پرداخت و افزود: خادمان همانند دانه‌های تسبیح در کنار یکدیگر می‌تواند بزرگ‌ترین مانور فرهنگی که همان راهیان نور بوده را به بهترین شیوه اجرا واین مستلزم داشتن روحیه همدلی و همکاری فراوان است که یقینا در وجود تک تک خادمان نهادینه شده است.

حسینی بیان کرد: 65 درصد از متقاضیان حضور در اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب خواهران دانشجو تشکیل می‌دهند و 5 اسفند امسال نخستین گروه‌های راهیان نور دانشجویی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند و تا 25 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

میثم مهدی‌پور مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در این نشست از بازدید دانشجویان بسیجی این دانشگاه از کارخانه تولید گوشی‌های همراه ایرانی خبر داد و گفت: با هدف آشنایی با نمونه بارز پیشرفت و خودباوری ایرانیان ترتیبی اتخاذ شد تا در زمان برگزاری اردوی راهیان نور از خط تولید این واحد تولیدی دیداری داشته باشیم.

مهدی‌پور گفت: امکان خرید جدیدترین گوشی‌های این شرکت با تخفیف ویژه برای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز فراهم شده است.

 وی افزود: روحیه خودباوری و امتناع از خرید کالای خارجی رمز موفقیت تولید کشور و کلید اصلی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

این دانشجوی بسیجی تاکید کرد: ایرانی باید ایرانی بخرد تا کارگر ایرانی شاغل باشد و چرخ اقتصاد کشور سریع‌تر از گذشته بچرخد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها