امام جمعه هرات در دیدار با نماینده مجلس مطرح کرد:

بدون اطلاع نماینده ولی فقیه فرماندار خاتم را تغییر دادند/معاون سیاسی امنیتی استاندار جواب تلفن هم نداد

نماینده ولی فقیه در خاتم اظهار داشت: در زمان تغییر فرماندار بنده به شخصه با طالبی معاون سیاسی استاندار تماس گرفتم و میخواستم دلیل جابه جایی را بدانم که ایشان اصلا جواب تماس را ندادند.
کد خبر: ۸۸۲۱۴۴۵
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، امام جمعه هرات در دیدار با نماینده مردم خاتم درمجلس شورای اسلامی با گلایه از جابه جایی فرماندار خاتم و انتقال وی به بافق اظهار داشت: فرماندار شهرستان خاتم در سکوت و بدون اطلاع مسئولین شهرستان علی الخصوص نماینده ولی فقیه منتقل شد و این تصمیم از سوی مسئولین استان کاملا ناعادلانه بود.

حجت الاسلام جعفری گفت: در زمان مدیریت زاده رحمانی شهرستان خاتم در حال پیشرفت و ترقی بود و مردم نیز از اینهمه پیشرفت خوشحال و مسرور بودند ولی به یکباره اوضاع تغییر کرد و فرماندار یک شبه عوض شد آن هم بدون مشورت و یا حتی اظهار نظری از طرف مسئولین.

جعفری افزود: مردم خاتم مردمانی نجیف و زحمتکش هستند و اگر اعتراضی نکردند فقط به دلیل نجابتشان بود.

نماینده ولی فقیه در خاتم خاطر نشان کرد: در زمان تغییر فرماندار بنده به شخصه با طالبی معاون سیاسی استاندار تماس گرفتم و میخواستم دلیل جابه جایی را بدانم که ایشان اصلا جواب تماس را ندادند.

وی گفت: مسئولین استانی در بحث تغییر و جابه جایی فرماندار خاتم کاملا بر خلاف شعار دولت روحانی پیش رفتند و بدون کمترین تدبیری،40 هزار نفر از مردم هرات و مروست را نگران و ناامید کردند.

وی در ادامه به افزایش نماینده در پنج حوزه اشاره و اظهار داشت: افزایش نماینده در این پنج حوزه باعث میشود فرصت بیشتری دراختیار نمایندگان قرار گیرد و مشکلات نیز راحتر حل می شوند.

حجت الاسلام جعفری در پایان خاطر نشان کرد: نمایندگان شعارهای که در دوران انتخابات داده اند فراموش نکنند و به نوعی حلال مشکلات مردم باشند.

ارسال نظرات