بالاخره نام هاشمی در مدرسه سوادکوه نوشته شد!

مدرسه فدک بنیاد برکت در شیرگاه مازندران با نام هاشمی رفسنجانی افتتاح شد

هنرستان تازه‌ساخت شیرگاه که با مشارکت بنیاد برکت جایگزین هنرستان «فدک» شد پس از نارضایتی مردم بهشهر از نامگذاری بندر تجاری شهرشان اینبار در سوادکوه به نام رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام تغییر یافت و در مراسم افتتاح پروژه دهه فجر عنوان هنرستان حجه الاسلام هاشمی را دریافت کرد!
کد خبر: ۸۸۲۱۳۷۲
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، افتتاح هنرستان حجه الاسلام هاشمی‌رفسنجانی در شیر‌گاه به‌عنوان نخستین مدرسه با نام ایشان جالب‌ توجه بود، هر‌ چند ساختمان این هنرستان تازه‌ساخت و با مشارکت بنیاد برکت بود و به‌نوعی جایگزین هنرستان «فدک» بود که به‌نظر می‌رسد استفاده از نام رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام برای ساخت یک مکان مستقل بدون پیشینه نام‌گذاری برای شخصیت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی مناسب‌تر بود.

حضور در جمع مردم روستای جوارم برای گازرسانی نیز از برنامه‌های استاندار مازندران در شهرستان سوادکوه بود که بر حل مشکلات گازرسانی به منازل و نیز حل مشکلات مربوط به حاشیه محور سوادکوه تاکید داشت و بیان این مطلب که «شهر‌نشینان به عنوان سر‌بار دولت هستند» و سپس افزودن قید «از نظر هزینه‌ای و البته فعالیت‌هایی هم دارند» دور از ذهن می‌رسد و اگر قصد تفاوت بین روستا و شهر مد‌نظر بود، بیان مطالب به‌کار‌ رفته در این راستا تفسیر نمی‌شود.

حضور در مراسم افتتاح مدرسه مهدیه پل‌سفید با مشارکت بنیاد برکت نیز از دیگر برنامه‌های ربیع فلاح‌ در سوادکوه بود که شاهد زیر‌سؤال‌ رفتن تقسیمات کشوری در سخنان ایشان بودیم که البته به‌نظر می‌رسد سهوی بود که با حجم گسترده بازدید‌ها و برنامه‌های دهه فجر استاندار ارتباط مستقیمی داشت.

بیان «شهر پل‌سفید» به «شهرستان» و «شهرستان سوادکوه» به «منطقه سوادکوه» و بیان این مطلب که «حیفم می‌آید که از نام سوادکوه‌شمالی و سوادکوه‌جنوبی استفاده کنم» و «سوادکوه بزرگ» با تشویق حاضران همراهی شد، برای این شهرستان توسط استاندار مازندران، مناسب تشخیص داده شد نیز شاهد زیر‌ سوأل رفتن شخصیت شهرستانی سوادکوه‌شمالی و استفاده از نام جدید «سوادکوه‌جنوبی» که در تقسیمات کشوری موجود نیست، بودیم.

بنیاد برکت که مشارکت پر‌رنگی در طرح‌های مربوط به روز حضور استاندار در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی داشت، هر‌ چند مورد تمجید قرار گرفت ولی فرصتی برای بیان نظرات به آنان اختصاص نیافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها