مسئول تعلیم و تربیت بسیج ناحیه خاتم:

انقلاب اسلامی ایران ثمره مجاهدت های چندین ساله و رهبری امام خمینی (ره) بود

مسئول تعلیم و تربیت بسیج ناحیه خاتم در جمع دانش اموزان بسیجی انقلاب اسلامی را ثمره مجاهدت ها و خونفشانی شهدای انقلاب و رهبری حضرت امام خمینی ( ره ) دانست .
کد خبر: ۸۸۲۱۱۰۲
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر نشست بصیرتی با موضوع گفتمان دینی انقلاب در واحد مقاومت برکت برگزار شد .

حجه الاسلام والمسلمین جعفری در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی سی و هشتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت و خاطر نشان کرد : آموزش تنهاکالایی که هم خریدار و هم فروشنده دارد در کم فروشی آن متفق اند و انسان رابه سیر کمال و دانش می رساند.

وی در ادامه با بیان اینکه باید دانش اموزان بدانند که چرا با گذشت 38 سال از انقلاب اسلامی این انقلاب هنوز پا برجاست و مورد هجمه دشمنان قرار می گیرد و از آن وحشت دارند گفت : تقوا یک شبه بدست نمی آید همان طور که انقلاب اسلامی یک شبه بدست نیامده ، ما انقلاب رابر اساس خواسته های خداوند و یاری او و همراهی یک رهبر بزرگ مثل امام خمینی (ره) به دست آورده ایم و وظیفه ما دانش آموزان این است که با تلاش در عرصه های مختلف علم آموزی روز به روز در راستای تقویت این نظام و انقلاب گام برداریم .


ارسال نظرات