مسؤول برگزاری چهارمین دوره جشنواره افسران جوان جنگ نرم:

ارسال 150 اثر در بخش مقاله به دبیرخانه جشنواره افسران جوان جنگ نرم

150 اثر در بخش مقاله به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که در مجموع و در بخش‌های مختلف بیش از 250 اثر از 18 استان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
کد خبر: ۸۸۲۰۸۵۲
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسؤول برگزاری چهارمین دوره جشنواره افسران جوان جنگ نرم با بیان اینکه چهارمین دوره جشنواره افسران جوان جنگ نرم همچون سال‌های گذشته به صورت کشوری برگزار می‌شود، گفت: هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری این جشنواره انجام شده است.

مصطفی دودانگه با بیان اینکه مراسم اختتامیه جشنواره افسران جوان جنگ نرم هشتم اسفندماه برگزار می‌شود، اضافه کرد: این جشنواره ساعت 14 هشتم اسفند در سالن همایش‌های غدیر دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

مسؤول برگزاری چهارمین دوره جشنواره افسران جوان جنگ نرم بسیج دانشجویی استان زنجان با حضور فرماندهان سپاه و مسؤولان استانی برگزار می‌شود، گفت: برای اختتامیه این جشنواره نیز حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین سخنرانی خواهد کرد.

دودانگه ادامه داد: همچنین از رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور نیز برای حضور در مراسم اختتامیه چهارمین دوره جشنواره افسران جوان جنگ نرم دعوت شده است.

وی با بیان اینکه تنها در بخش مقاله 150 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، افزود: در مجموع و در بخش‌های مختلف بیش از 250 اثر از 18 استان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

مسؤول برگزاری چهارمین دوره جشنواره افسران جوان جنگ نرم با اشاره به رونمایی از کتاب چکیده مقالات ارسالی به جشنواره افسران جوان جنگ نرم در مراسم اختتامیه، ابراز کرد: فرصت پایانی ارسال طرح پیشنهادی تندیس جشنواره افسران جوان جنگ نرم نیز تا 20 بهمن‌ماه سال جاری است.

دودانگه با اشاره به داوری آثار در دبیرخانه جشنواره افسران جوان جنگ نرم گفت: این جشنواره با همکاری سازمان بسیج دانشجویی کشور، مؤسسه هدایت فرهیختگان جوان، دانشگاه جامع امام حسین(ع)، معاونت فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی تهران و معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات