معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:

تشییع پیکر مطهر "سرگرد شهید علی حسن بخردان " فردا در یاسوج

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از تشییع شهید "علی حسن بخردان" از شهدای ناجا روز سه شنبه( 19 بهمن ) در یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۰۴۶۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲

سرهنگ علی تاج الدینی از تشییع سرگرد شهید علی حسن بخردان در شهر یاسوج خبر داد و افزود: پیکیر این شهید والامقام از شهدای نیروی انتظامی که در مبارزه با اشرار که در استان بندعباس به شهادت رسید بر دستان مردم شهر یاسوج تشییع و پس از آن در زادگاهش روستای مورصفای دشتروم به خاک سپرده می شود.

وی اظهار کرد: سرگرد شهید بخردان رئیس پلیس مواد مخدر شهرستان بستک هرمزگان بود که از جوانان غیور استان کهگیلویه وبویراحمد است که با درگیری با سوداگران مرگ به شهادت رسید.  

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شهید مدافع وطن، سرگرد «علی حسن بخردان»، رئیس پلیس مواد مخدر شهرستان بستک ساعت ۱۶.۳۰پنج‌شبه 14 بهمن ماه، در محور لاورمیستان در درگیری با سوداگران مرگ به شهادت رسید.

سرهنگ تاج الدنی از مردم غیور و همیشه در صحنه استان خواست که در مراسم تشییع این شهید بزرگوار شرکت کنند.

لازم به ذکر است تشییع پیکر این شهید والامقام روز سه شنبه 19 بهمن 95  از ساعت 9 و 15 دقیقه صبح از جلوی ستاد فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد واقع در میدان امام حسین(ع) به طرف میدان هفتم تیر در شهر یاسوج تشییع می شود.

ارسال نظرات