حلقه فرهنگی ورزشی معراج، تلفیق معنویت و ورزش

حلقه فرهنگی ورزشی صالحین معراج روستای حسین‌آباد با تلفیق معنویت و ورزش توانسته جوانان زیادی را جذب و سازماندهی کند.
کد خبر: ۸۸۲۰۰۶۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، برگزاری برنامه های جذاب و متنوع و همچنین فعالیت های ورزشی در کنار حلقه صالحین برای جذب جوانان تاثیر بسیاری دارد.

حلقه صالحین پایگاه مقاومت بسیج معراج روستای حسین آباد بهشهر سه روز از ایام هفته در سالن صالحین روستا تشکیل می‌گردد.

با سازماندهی این حلقه و جذب جوانان و بکارگیری مربی موفق و با تجربه، این حلقه همه ساله به مسابقات استانی و کشوری اعزام می‌‍شود. با ایجاد رشته ورزشی کاراته و در کنار آن حلقه صالحین باعث جذب جوانان و نوجوانان روستا به پایگاه بسیج و ثبت نام دراین رشته  ورزشی شده است.

جذب جوانان این روستا و حتی روستاهای حومه به ورزش و تهذیب نفس، قهرمان پروری و کسب ۱۵ مقام قهرمانی و کسب ۱۰ مقام نائب قهرمانی کشور از جمله نتایج این حلقه می‌باشد.

کسب مقام نائب قهرمانی تیمی کشور، کسب مقام با اخلاق‌ترین تیم کشور در سال ۹۳، اعزام تیم باشگاه صالحین  به  مسابقات  قهرمانی کیوکوشین  مازندران  و کسب مقام  قهرمانی تیمی در سال  ۱۳۹۴ از دیگر افتخارات حلقه ورزشی معراج است.

اعزام  به مسابقات کشوری سبک دودای‌دوجوکو، اعزام تیم کاراته  سبک دای‌دو پایگاه در مسابقات کشوری، کسب مقام سومی تیمی کل رده‌های سنی، کسب مقام قهرمانی نوجوانان  و سومی جوانان و کسب عنوان با اخلاق‌ترین تیم در این دوره  از مسابقات  از دیگر نتایج این حلقه ورزشی است.

کارگاه آموزشی روانشناسی ورزشی توسط دکتر باغدارنیا بنیان گذار و رئیس سازمان جهانی سبک کاراته دودای‌دو نیز برای ارتقا کیفیت و سطح ورزشکاران بسیجی این حلقه برگزار شد.

اعزام تیم کاراته صالحین معراج به مسابقات قهرمانی کشور در شهریور ماه سال جاری و کسب مقام سوم تیمی کل رده‌های سنی و کسب مقام قهرمانی نوجوانان و سومی جوانان و کسب عنوان با اخلاق ترین تیم در این دوره از مسابقات حاصل تلاش و پشتکار بسیجیان این حلقه ورزشی است.

انتهای پیام/ج

ارسال نظرات