خبرهای داغ:

دفاع اولین دانش آموخته کارشناسی ارشد پرستاری مراقبت های ویژه با نمره عالي در شاهرود

اولین دانشجوی کارشناسی ارشد پرستاری مراقبت های ویژه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با دریافت نمره عالی در مرحله دفاع از پایان نامه، فارغ التحصیل شد.
کد خبر: ۸۸۱۹۸۶۵
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکترحسين ابراهيمي رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان این مطلب گفت: عباسعلي يوسفي از پایان نامه خود با عنوان (بررسي و مقايسه تاثير  تزريق وريدي و داخل كاف هيدروكورتيزون بر شدت گلودرد ، سرفه و تهوع ناشي از لوله تراشه در بيهوشي اعمال جراحي باز شكستگي هاي اندام) دفاع کرد.

وی افزود: این دانشجوی پرتلاش پس از ارائه گزارش و پاسخ به سوالات اساتید با دریافت رتبه عالی از سوی هیئت داوران به کسب درجه کارشناسی ارشد نائل شد.

ابراهيمي افزود: در این پایان نامه سه مقاله علمی پژوهشی، استخراج گرديده است كه يك مورد چاپ شده و دو مورد در مراحل داوري است.

رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بيان کرد: دانشکده پرستاری و مامائی شاهرود از مهرماه سال 1391 اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد کرده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون 31 دانشجوی كارشناسي ارشد در دو رشته پرستاري ارشد سالمندي و پرستاري ارشد مراقبت وي‍ژه در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار