خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان:

استکبارستیزی از مهم‌ترین اصول و اهداف انقلاب اسلامی می‌باشد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت: استکبارستیزی و مقابله با زورگویی‌های قدرت‌های مستکبر به‌عنوان یکی از مهم‌ترین اصول و اهداف انقلاب اسلامی همواره مورد تأکید حضرت امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و می‌باشد.
کد خبر: ۸۸۱۹۸۰۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، ویژه برنامه گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه بوکان در محل نمازخانه گردان نبی اکرم (ص) این سپاه برگزار گردید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان به تبیین علل مبارزه‌ ملت ایران با دولت مستکبر آمریکا بر اساس بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری(مد ظله العالی ) در تبیین این مبارزه، با تفکیک دولت آمریکا از ملّت آن منظور خود از مقابله‌ با استکبار را به‌صورت شفاف و صریح بیان کرده‌اند.

حجت الاسلام تقی خدائی فام با بیان خوی استکباری آمریکا افزود: چالش و درگیری اصلی انقلاب و نظام اسلامی با دولت آمریکا به دلیل وجود خوی استکباری در دولتمردان آمریکایی بوده و چون این رویه‌ی تغییری نکرده لاجرم درگیری و مبارزه نیز ادامه خواهد یافت.

وی تصریح کرد: نوجوانان و جوانان امروزی به برکت استقلال و عزت به دست آمده از پیروزی انقلاب و استقرار نظام اسلامی، نفوذ، دخالت و غارتگری دولت‌هایی چون آمریکا در ایران را به‌صورت عینی و ملموس لمس نکرده و این، اهمیت موضوع را دوچندان می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان ، خودبرتربینی را یکی از مهم‌ترین و اصلی‌‌ترین ویژگی‌های روحیه و رفتار مستکبرانه دانست و گفت: مداخله‌گری آمریکا در امور سایر ملت‌ها از جمله نتایج همین روحیه‌ی خودبرتربینی است.

خدائی فام در پایان پیروزی را با طرف حق دانست و تاکید کرد: تا وقتی این روحیه و نتایج ناشی از آن در رفتار دولتمردان آمریکا وجود داشته باشد این درگیری حق‌طلبانه علیه سلطه‌طلبی و زورگویی نیز ادامه خواهد داشت و تنها راه رفع این دشمنی، عاقل شدن مستکبرین و دست برداشتن آنها از روحیات مستکبرانه است هرچند پایان منازعه‌ی بین حق و باطل بر اساس سنن الهی در تاریخ کاملاً مشخص است.

ارسال نظرات