همزمان با دهه مبارک فجر:

افتتاح نمایشگاه فجر در پایگاه ریحانه النبی حوزه زینبیه ناحیه مرکزی

همزمان با دهه مبارک فجر، نمایشگاه فجر در پایگاه ریحانه النبی حوزه زینبیه واقع در خیابان اسکان مسجد امام حسن مجتبی(ع) با همکاری مؤسسه نسیم اسکان و مهد قران نور هدایت برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۹۶۴۳
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازیزد، همزمان با دهه مبارک فجر، نمایشگاه فجر در پایگاه ریحانه النبی حوزه زینبیه واقع در خیابان اسکان مسجد امام حسن مجتبی(ع) با همکاری مؤسسه نسیم اسکان و مهد قران نور هدایت برگزار شد.

در افتتاحیه این نمایشگاه که با حضور" سرهنگ دهقان" معاون فرهنگی سپاه الغدیر و "سرهنگ موسوی" معاون هماهنگی سپاه الغدیر و همچنین نماینده ولی فقیه در ناحیه مرکزی برگزار گردید بعد از قرائت قرآن مجید "حاتمی" مدیر مؤسس نسیم اسکان ضمن خیرمقدم و تشکر از تلاش "کهد ناروئی" فرمانده پایگاه ریحانه النبی گفت:" این نمایشگاه را با دست خالی و کمترین وساده ترین داشته هایمان برگزار کردیم "

در ادامه "ملایی"نماینده ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد سخنرانی کرد و گفت :"دهه فجر باید هر چه با شکوه تر برگزار گردد این انقلاب ساده بدست نیامده امنیت و سرفرازی الان کشور را مدیون تک تک شهدای انقلاب و دفاع مقدس هستیم انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز قیام حضرت مهدی (عج)است و انشاا... رهبر عزیزمان ولی فقیه مان که نائب امام زمان (عج) هستند پرچم را بدست حضرتش میدهند ".

ملایی در ادامه گفت:"ما تابع قران هستیم در قرآن آمده در حوزه نظامی قدرت خود را بالا ببرید ""رئیس جمهور آمریکا وقتی قدرت موشکی ایران را میبیند میگوید باید ایران را تحریم موشکی کرد قافل از این که ما این قدرت را در تحریم بدست آورده ایم سربازان ولایت فقیه همیشه در آمادگی صددرصد نظامی قرار دارند و با ایمان و اخلاص همه فدایی ایران و ملت هستند وبا قدرت و قوت دفاع میکنند

ملایی در پایان گفت :"ما باید پشت ولی فقیه باشیم تا این انقلاب همیشه پیروز باشد "این چنین رهبر قدرت مندی در دنیا نظیر ندارد انشاا... خداوند متعال سایه ایشان را بر سر ما نگه دارد

در ادامه گروه سرود مهد قران اجرا کرد و در پایان حاتمی با اشاره به اینکه این جشن و نمایشگاه تا پایان هفته ادامه دارد آقایان را به دیدن از نمایشگاه دعوت و همراهی کرد.


ارسال نظرات