خبرهای داغ:
همزمان با دهه فجر؛

25جهیزیه به نوعروسان در بخشایش اهدا شد

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) برای 25 نوعروس این شهرستان جهیزیه اهدا شد، گفت: این جهیزیه ها شامل اجاق گاز، یخچال، چرخ گوشت، سرویس آشپزخانه، اتو و پتو است.
کد خبر: ۸۸۱۹۴۷۶
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، محمد کلامی افزود: این جهیزیه ها به همت دفتر امام جمعه، کمک خیران و مرکز نیکوکاری شهر بخشایش تهیه شده و ارزش ریالی آن یک میلیارد و 200میلیون ریال است.

وی اظهار داشت: از دیدگاه امام راحل(ره) فقرا و مستضعفان وارثان اصلی انقلاب اسلامی هستند و حفظ کرامت آنها وظیفه حکومت اسلامی و مردم است.

کلامی با بیان اینکه کمیته امداد نمود عینی تفکر امام راحل(ره) در مبارزه با فقر و تنگدستی است، خاطرنشان کرد: به خاطر دغدغه مبارزه با فقر بود که امام خمینی(ره) بلافاصله پس از پیروزی انقلاب اسلامی در 14 اسفند 57 کمیته امداد را تشکیل داد.

وی با اشاره به اینکه رویکرد کمیته امداد رویکرد مردم محوری است، افزود: حفظ عزت و کرامت فقرا و تهیدستان امانتی است که خداوند بر ما قرار داده و در آیات و روایات اسلامی نیز بر این نکته سفارش شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان با اعلام اینکه 195 خانوار بخشایشی تحت حمایت این نهاد هستند و امسال برای 75 خانوار تسهیلات اشتغال پرداخت شده است، بیان کرد: در سال گذشته 14 واحد مسکونی و امسال نیز 10 واحد مسکونی برای مددجویان تحت حمایت بخشایش احداث و یا خریداری شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها