به همت حوزه شهید سمیه سپاه بانه

همایش تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی برگزار گردید

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر همایش تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی، جشنواره آشپزی و لباس محلی در کانون ولایت شهرستان بانه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۱۹۳۸۹
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در این مراسم حجت الاسلام حسین اسدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بانه ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ، به تبیین نظرات بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در زمینه چگونگی حضوز زنان در جامعه اسلامی پرداخت.

 

وی با تبیین آفتهای الگوی گیری از فرهنگ اشتباه و تباهگر غرب در مورد چگونگی حضور زنان در جامعه مواردی را خاطر نشان کرد.

 

در ادامه ماموستا خدر رحیمی امام جمعه نلاس سردشت و همچنین مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه سردشت نیز در این مراسم؛ خانواده را مهمترین رکن جامعه دانست و گفت: خانواده ابتدایی ترین و اولین   کانون در تربیت آحاد جامعه  است که نقش مهمی در  سالم سازی اجتماع  دارد..

 

وی ایمان به خدا؛ و تقویت باورهای دینی را عامل مهمی در حفظ و تحکیم بنیان خانواده ها دانست و افزود: حفظ باورهای دینی و دخالت دادن ایمان در زندگی زناشویی و خانوادگی  نقش بسزایی در  تحکیم بنیان خانواده ها دارد که نباید از آن غافل بود.

 

ضمنا در حاشیه این مراسم جشنواره ای از محصولات صنایع دستی اعضاء پایگاه های بسیج خواهران بانه و غذا و لباس های محلی نیز برگزار شد که به نفرات برتر هدایایی اهدا شد.

ارسال نظرات