خبرهای داغ:
با گرامیداشت دهه فجر و شهدای مدافع حرم؛

المپیاد فرهنگی- ورزشی کارکنان شرکت گاز آذربایجان شرقی پایان یافت

آیین پایانی هفتمین دوره المپیاد فرهنگی- ورزشی گرامیداشت دهه فجر و یادواره شهدای مدافع حرم با رقابت 542 ورزشکار و در هشت رشته ورزشی در سالن چند منظوره شرکت گاز استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۹۳۱۶
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان شرقی در این آیین گفت: توانایی های انسان دو گونه است یکی جسمانی و دیگری ذهنی است که تقویت جسمی و آماده نگه داشتن آن با ورزش میسر و از این طریق آمادگی ذهنی نیز مهیا می شود و با داشتن جسم سالم ذهن سالم نیز خواهد داشت و فارغ از دل مشغولی های دیگر و با فراغت خاطر در محل کار حاضر خواهدشد.

ولی اله دینی ضمن قدردانی از کارکنان امدادی افزود: کار شرکت و سازمان ما خدمات رسانی و امدادرسانی است و امدادگران ما در خط اول خدمت به مردم قرار دارند و عاشقانه با روحیه ورزشکاری خدمت می کنند.

وی با توصیه کارکنان به دوستی و مودت ادامه داد: با رعایت اخلاق حسنه در اجرای مسابقات ورزشی و روحیه پهلوانی و جوانمردی و با هم افزایی این نشاط ورزشی به محیط کار انتقال داده شود.

سرپرست مدیریت منابع انسانی و رئیس امور ورزش شرکت گاز استان نیز در توضیح این دوره از مسابقات گفت: این دوره از مسابقات در هشت رشته ورزشی شامل فوتسال، والیبال، تنیس روی میز(تیمی و انفرادی)، طناب کشی، صخره نوردی، آمادگی جسمانی و شنا و در چهار رده بزرگسال آقایان، بزرگسال بانوان، فرزندان پسر و فرزندان دختر با شرکت 542 نفر برگزار شد .

ناصر علی پور نتایج مسابقات دهه فجر را به شرح ذیل اعلام کرد؛

در رشته ورزشی فوتسال مقام نخستتیم ستاد شرکت گاز استان، مقام دوم تیم حراست و مقام سوم تیم بهره برداری مرکز استان

در رشته ورزشی تنیس روی میز تیمی مقام نخستتیم مدیریت بهره برداری، مقام دوم تیم حراست، مقام سوم بطور مشترک انسانی و مدریت امور مالی

در رشته ورزشی تنیس روی میز مقام نخستمحسن پوریان، مقام دوم کیان رضوی، مقام سوم مشترک بهرام پورتور و علی ابو طالبی

در رشته ورزشی والیبال مقام اولتیم مدیریت منابع انسانی، مقام دوم تیم مدیریت مهندسی و اجرای طرح ها و مقام سوم اداره گاز عجب شیر

در رشته ورزشی طناب کشی مقام اول تیم اداره گاز شهرستان سراب، مقام دوم تیم «الف» اداره گاز شبستر، مقام سوم تیم«ب» اداره گاز شبستر

و در رشته ورزشی دیوار مصنوعی مقام نخست مهدی کربلایی، مقام دوم حسین جاوید، مقام سوم صمد جودت

ارسال نظرات
پر بیننده ها