پاسخ پوران درخشنده به خبرنگار بسیج در نشست فیلم "زیر سقف دودی":

زن ایرانی به خاطر خانواده از خودش می گذرد

پوران درخشنده در نشست فیلم "زیر سقف دودی" و در پاسخ به سوال خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: این زن شناسنامه وهویت ایرانی داشت و تمام تلاشش این بود که از خودش بگذرد و به دیگران توجه کند.
کد خبر: ۸۸۱۹۱۸۸
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، نشست پرسش و پاسخ فیلم سیمایی "زیر سقف دودی" ساخته پوران درخشنده با حضور کارگردان، مریلا زارعی، آزیتا حاجیان، بهنوش طباطبایی، ابوالفضل میری و لاله مرزبان بازیگران، محمدرضا دلپاک صداگذار، مسعود سلامی مدیر فیلمبرداری و هایده صفی‌یاری تدوین‌گر برگزار شد.

درخشنده در این نشست و در پاسخ به سوال خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج در مورد نسبت فیلم " زیر سقف دودی" با هویت و شاخصه زن ایرانی گفت: فکر می کنم که این فیلم خیلی به هو یت و شاخصه زن ایرانی نزدیک بود. این زن شناسنامه وهویت ایرانی داشت و تمام تلاشش این بود که از خودش بگذرد و به دیگران توجه کند.

وی افزود: این زن از خودش گذشت و این کاملا حس می شود که چقدر زنان ما حتی خودشان را هم نمی بینند. شاید شیرین از پسر و شوهر گله مند بود که او را ندیدند ولی خیلی وقت ها زن ها خودشان هم خودشان را نمی بینند و به نظرم شخصیت شیرین در فیلم "زیر سقف دودی" خیلی به واقعیت های جاری که در جامعه می بینیم نزدیک بود.

این کارگردان در پاسخ به پرسش خبرنگار دیگری در مورد اینکه فیلمش احساس یاس و ناامیدی دارد، گفت: ما چنین حسی را نسبت به فیلم نداشتیم، وقتی از مشکلی حرف زده می‌شود و درباره آن آگاهی داده می‌شود، یعنی به دنبال حل آن هستیم، پس امید وجود دارد و اصلا این فیلم بحث ناامیدی ندارد.

ارسال نظرات