همزمان با دهه مبارک فجر:

همایش پیاده روی توسط تربیت بدنی ناحیه و حوزه والعادیات ناحیه روح الله یزد

در راستای ترویج فرهنگ ورزش؛حوزه والعادیات با همکاری تربیت بدنی ناحیه روح الله یزد اقدام به برگزاری همایش پیاده روی نمود.
کد خبر: ۸۸۱۹۰۴۱
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛به مناسبت گرامیداشت ایام الله مبارک دهه فجر برنامه همایش پیاده روی خانوادگی توسط حوزه والعادیات ناحیه روح الله یزد با همکاری تربیت بدنی ناحیه در روز جمعه 15/11/95 رأس ساعت 8 صبح از محل پایگاه امام حسن عسکری(ع)مسجد کریمه اهل بیت(س) مهرآوران صفائیه به طرف پارک مهرآوران صفائیه با حضور فرمانده ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه روح الله و بسیجیان برگزار شد،اهدا جوایز و اجرای سرود از دیگر برنامه های مراسم بود.

سرهنگ زارع کمالی در حاشیه این مراسم گفت: ورزش یکی از توصیه های مهم مقام معظم رهبری به جوانان است که البته باید با تحصیل و تهذیب همراه باشد.اگر جامعه ما ورزشکار باشد در هیچ زمینه ای مشکل نخواهیم داشت فردی که ورزشکار هست در تمام زمینه ها می تواند موفق باشد.

وی خاتطر نشان کرد: ورزش برای مردم امری لازم و برای پاسداران و بسیجیان امری واجب است چرا که کشور ما در معرض تهدیدات داخلی و خارجی است و باید پاسداران و بسیجیان آمادگی جسمانی لازم برای مقابله با این تهدیدات داشته باشند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار