مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه روح الله یزد:

وظیفه انقلاب تنها برطرف کردن نیازهای مادی انسانها نبود/جوانان انقلابی در جامعه اثر گذار باشند

به منظور افزایش بینش سیاسی بسیجیان؛مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه روح الله یزد در جمع بسیجیان حوزه نصر سخنرانی نمود.
کد خبر: ۸۸۱۸۹۸۶
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه روح الله یزد در جمع بسیجیان گفت: وظیفه انقلاب تنها برطرف کردن نیازهای مادی انسانها نبود بلکه ما انقلاب کردیم تا نیازهای معنوی مان برطرف شود این وظیفه ما و شما عزیزان در سپاه،بسیج و ... است تا به عنوان هادیان،نیازهای روحی و معنوی مردم عزیزمان را نیز برطرف کنیم.

وی در ادامه گفت: چقدر زشت است که از دینمان به عنوان دکّانی برای کسب و کار استفاده کنیم.آقایانی که به اسم دین و دیانت و به اسم حمایت از رهبر عزیزمان برای خودشان در آمد زایی می کنند،شرم کنند زیرا ایشان به غیر از خیر،برای ما و کشوران نمی خواهند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد:  در رأس هرم انقلاب،رهبر عزیزمان قرار دارند رهبری عزیز و بزرگوار که تحت عنایت امام زمانمان هستند آقای بهجت در مورد رهبر عزیزمان فرمودند:ایشان فردی هستند که حتی کار کوچکشان برای رضای خداست و لا غیر. 

وی در ادامه افزود: بر ماست تا پیام امام زمانمان را به موقع بگیریم و انتقال بدهیم بایستی بصیرت خود را بالا ببریم تا به وقت خود،پشتیبان نائب امام زمان(عج)یعنی رهبر معظم انقلاب باشیم.مقام معظم رهبری از جوانان انقلابی تنها یک انتظار دارند و آن این است که اثرگذار باشند .حتی اگر تنها بر روی یک فرد،دوست یا یک عضو خانواده اثر بگذاریم.


ارسال نظرات