امام جمعه ابرکوه:

دولتمردان آب به آسیاب دشمن نریزند/ آقای وزیر نفت! چرا انگلیس را شریک منافع ملی می کنید؟

امام جمعه ابرکوه گفت: آقای وزیر نفت چرا به سادگی با شرکت نفت انگلیس در فعالیت های مطالعاتی میادین نفتی جنوب تفاهم می کنید و عواقب سیاسی و امنیتی و آسیب های آن را لحاظ نمی کنید؟
کد خبر: ۸۸۱۸۹۸۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در خطبه های نماز جمعه امروز، ضمن تبریک سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی بود که رژیم ستم شاهی را سرنگون و دست اربابان اجنبی آنها را از کشورقطع کرد و تمام معادلات سیاسی قدرت های جهانی را به هم ریخت و به عنوان قدرت بزرگ معنوی دربرابر قدرتهای طاغوتی ومادی قدرتی نو ظهور و جهانی شد.

وی افزود: درسی وهفت سال گذشته دسیسه ها و ظلم ها و ستم ها و تهاجمات نظامی، سیاسی اجتماعی و اقتصادی شرارت بارآمریکا را دفع و ذلت رانصیب آنان کرد و بدخواهان ملت را به بن بست کشاند؛ اما دشمن دشمن است و هرگز درقبال ضربه ها و تو دهنی هائی که ازانقلاب خورده آرام وساکت نمی نشیند و همچنان توطئه و فتنه انگیزی و اختلاف افکنی بویژه درخصوص انتخابات آینده را در دستورکاردارد.

حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان می دهد که این ملت همچنان انقلابی است

حسینی با بیان اینکه روز 22 بهمن روز همبستگی ملی و اعلام وفاداری ملت به انقلاب ونظام و ولایت است، گفت: 22 بهمن روزغلبه جنود رحمانی برلشکریان ابلیس برای همیشه موجب ماندگاری انقلاب شد و حضور یکپارچه مردم در راهپیمائی آن روز به یقین دوستان انقلاب را سرشاراز امید و حرکت و دشمنان را سرشکسته و ناکام خواهد کرد.

وی تاکید کرد: 22 بهمن نشان خواهد داد، که این ملت بزرگ با قدرت عظیمش همچنان انقلابی مانده است وتحت لواء ولایت رهبری معظم انقلاب مشت گره کرده خود را درهر فرصت لازم و مناسب بر مغزآمریکا ونوکرانش فرود خواهد آورد.

حجت الاسلام حسینی ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضوری پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، اذعان کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن اتمام حجت به اردوگاه استکبار خصوصاً تازه به دوران رسیده های بی تجربه جدید کاخ سفید است، که اگر هیئت حاکمه جدید امریکا بخواهد تداوم بخش راه ناموفق و شکست خورده دولت های گذشته شان باشد به سرنوشتی بد فرجام ترو شکننده تر دچار خواهد شد.

خطیب جمعه ابرکوه سابقه دولتمردان پیشین امریکا را سیاه بیان کرد و گفت: این سیاست ها، جهان را به سمت قهقرا کشاند تا آنجا که موجب شد مردم این کشور مأیوسانه به شعارهای پر فریب و وعده های دست نیافتنی ترامپ روی آورند.

وی تاکید کرد: مردم آمریکا به خوبی می دانند دولت این کشور، به شدّت ضعیف، ناتوان شده است و سیاستمداران گذشته در کارنامه شان جز فساد و تباهی و تأمین منافع شخصی و بی اعتنائی به حقوق شهروندی و سلاخی شدن حقوق بشرنداشته اند و این موجب پیدایش دولتی شد که هم پیمانان خودش را هم به اضطراب انداخته است.

امام جمعه ابرکوه با بیان اینکه این اتفاقات همه فال نیک ومشیّت خداست گفت: در دورانی که تلاءلوء خورشید پُر فروغ تمدن اسلامی از مشرق ایران اسلامی طلوع کرده، بشریت منزجر از تمدن فساد و فحشاء رو به تمدن نوین اسلامی که بشارت بخش آن مقام معظم رهبری است آورده و زمینة ورود به مدینه فاصله جهانی یعنی جهانی شدن حاکمیت عدل اسلامی به دست مبارک عدالت گستر جهان بشریت، مهدی آل محمد ( عج ) فراهم آمده است.

وی تاکید کرد: در چنین شرایط حسّاس زمانی مسئولیت امّت اسلامی در جهان بر علیه حکام بیداد گر دو چندان می شود، تا همسو با ملت مجاهد ایران اسلامی بر علیه دژخیمان آل یهود سعودی و آل خلیفه انگلیسی و حکام خود فروخته عربی فریاد بزنند و از ملت های مظلوم مسلمان در فلسطین و غزه و سوریه و عراق ویمن، مخصوصا ملت قهرمان و به پا خواسته بحرین دفاع کنند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه امروز دفاع از آیت الله عیسی قاسم در برابر مزدوران کثیف و دست نشانده آل خلیفه واجب شرعی است، افزود: در حالیکه حکومت فاشیت عربستان سازمان های خنثای بین المللی را با پول خریده، سازمان دیده بان حقوق بشر تصریح می کند که آمریکا و انگلیس همسو با عربستان، کمترین تمایلی بر توقف جنگ یمن یا حتی تحقیق درباره فاجعه انسانی که هر روز در یمن رخ می دهد، ندارد! چرا که این جنگ فرصت های طلائی را برای فروش اسلحه آمریکا و انگلیس به عربستان فراهم کرده است و رژیم صهیونیستی هم اطاق فرمان این جریان شوم علیه ملت مظلوم یمن را هدایت می کند.

آقایان مسئول آب به آسیاب دشمن نریزید/ آقای وزیر نفت! چرا انگلیس را شریک منافع ملی می سازید؟

این مقام مسئول اظهار کرد: مثلث شوم غربی – عربی – عبری ظرف 22 ماه گذشته، تمام زیر ساخت های این کشور فقیر را نابود کرده و 19 میلیون یمنی دچار قحطی شده اند، امروز مردم بی دفاع یمن و بحرین فریاد یا للمسلمین دارند، نوجوانان بی گناه بحرین را به چوبه دار می کشند و گستاخانه علیه آیت الله عیسی قاسم حکم صادر می کنند؛ جلو آزادی شیخ زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه را که بر اساس حکم حقوقی و قضائی است با وسوسه و تهدید عربستان می گیرند و ارتش و نهادهای امنیتی مزدور نیجریه به مانع تراشی علیه شیعیان ادامه می دهند، بعد هم از مسلمانان طلبکار هستند؛ دنیا بداند که ریشه تمام این دسیسه ها و جنایت ها آمریکا است.

امام جمعه ابرکوه در ادامه افزود: به لطف خدا زمینه زوال ستاره فروغ بخت سیاه مثلث فساد آمریکا و انگلیس و اسرائیل فرا رسیده است، آقایان مسئول، شما آب به آسیابشان نریزید. یاوه سرائی های نخست وزیر بی مغز و احمق انگلیس را بشنوید چرا انگلیس را شریک منافع ملی می سازید؟ آقای وزیر نفت چرا به سادگی با شرکت نفت انگلیس در فعالیتهای مطالعاتی میادین نفتی جنوب تفاهم می کنید و عواقب سیاسی و امنیتی و آسیب های آن را لحاظ نمی کنید؟ سابقه و لاحقه انگلیس خبیث در دشمنی با ملت ما دست کمی از آمریکا ندارند به هوش باشید.

ارسال نظرات