نماینده مردم شاهین شهر در گفت‌وگو با «بسیج»:

ترامپ در آمریکا نقش گورباچف را دارد

حاجی دلیگانی گفت: به نظر بنده اصلا سایه جنگی بر روی کشور نبود که بخواهد برداشته شود و این تهدیداتی که در گذشته انجام می دادند تهدیداتی پوچ و بلف های امریکایی ها بوده که هنوز هم ادامه دارد.
کد خبر: ۸۸۱۸۸۹۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به صحبت های سخنگوی کاخ سفید مبنی بر این که ترامپ هیچ گزینه‌ای را از روی میز خارج نمی‌کند اما تأثیرات چیزی مانند آنچه گفتید اقدام نظامی را هم درک می‌کند.»  گفت: این حرف یک حرف کاملا بی ربط است به دلیل این که اخیرا یکی از مقامات امریکایی گفته بود  اگر کسی از جنگ و گزینه نظامی توسط امریکا بعد از مداخله ای که امریکا مستقیما در عراق انجام داد است حرفی را بزند آن فرد دیوانه است و باید به تیمارستان برود.

وی در ادامه افزود: به هیچ وجه امریکایی ها وارد جنگ جدیدی در منطقه نخواهند شد و خصوصا ترامپ به دنبال این موضوع است که آن 6 هزار میلیارد دلاری که خرج لشکرکشی به منطقه کرده است را مجددا هزینه نکند، خود ترامپ هم این موضوع را بارها گفته است که درآمد های امریکایی ها را می خواهد برای خود مردم امریکا خرج کند، بنابراین چنین گزینه ای به طور کلی منتفی خواهد بود.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با عنوان این که برخی ادعا می کردند برجام سایه جنگ را از سر کشور برداشته است گفت: به نظر بنده اصلا سایه جنگی بر روی کشور نبود که بخواهد برداشته شود و این تهدیداتی که در گذشته انجام می دادند تهدیداتی پوچ و بلف های امریکایی ها بوده که هنوز هم ادامه دارد.

حاجی دلیگانی در پایان عنوان کرد: خود امریکایی هم می دانند که اگر بخواهند با کشور قدرتمندی مثل ایران وارد جنگ شوند قطعا، مضمحل و تجزیه می شوند و ترامپ در حقیقت  نقش گورباچف را در امریکا برعهده گرفته است.


ارسال نظرات