مسئول بسیج حقوقدانان در گفتگو با «بسیج» خبر داد

ارائه مشاوره حقوقی رایگان در ایستگاه های مهم مترو تهران

علی بهادری گفت: یکی از مهم ترین برنامه های بسیج حقوقدانان در ایام فجر ارائه مشاوره حقوقی رایگان به عموم شهروندان در ایستگاه های مهم مترو و فرهنگسراهای شهر تهران است.
کد خبر: ۸۸۱۸۸۲۹
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰

ارائه مشاوره حقوقی رایگان در ایستگاه های مهم مترو تهراندکتر علی بهادری رئیس سازمان بسیج حقوقدانان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به مهم ترین برنامه های این سازمان در دهه فجر بیان داشت: یکی از مهم ترین برنامه های سازمان بسیج حقوقدانان در ایام الله دهه فجر ارائه مشاوره حقوقی رایگان به عموم شهروندان در ایستگاه های مهم و محوری مترو و فرهنگسرا های شهر تهران است.

وی افزود: ارائه مشاوره رایگان برای عموم مردم در نقاطی از مراکز استان های سراسرکشور نیز انجام خواهد شد در کنار این برنامه، مراسمات بزرگداشت دهه فجر را در مجموعه های قضایی یا کانون های وکلا، سردفتران و دانشکده های حقوق داریم.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان گفت: برنامه بزرگداشت دهه مبارک فجر در تهران عصر روز یکشنبه در محل کانون سردفتران و دفتریاران کشور در خیابان شهید مطهری با حضور آقای تویسرکانی، معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد کشور و جمعی دیگر از مسئولان برگزار خواهد شد.

دکتر بهادری در پایان یادآور شد: برنامه دیگر این سازمان برای دهه فجر در کانون وکلای دادگستری مرکز در میدان آرژانتین دوشنبه عصر با حضور آقای پورمحمدی وزیر دادگستری و آقای خدائیان معاون لوایح قوه قضائیه و برخی دیگر از مسئولان برگزار می شود.


ارسال نظرات