ناحیه سیروان/

19 منزل مسکونی مددجویان در سیروان به بهره برداری می رسد

فرمانده سپاه ناحیه سیروان گفت: 19 واحد منزل مسکونی مددجویان کمیته امداد در شهرستان سیروان در روزهای آینده به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۸۸۱۸۳۸۹
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرگرد پاسدار احمد اورنگ، فرمانده سپاه ناحیه سیروان عنوان کرد: با برنامه ریزی های به عمل آمده فاز اول پروژه های محرومیت زدایی در خصوص احداث مسکن مددجویان کمیته امداد در شهرستان سیروان تا حدودی به پایان رسیده است.

وی افزود: جهاد خانه سازی در کشور شکل گرفته و به حول و قوه الهی روزانه ما شاهد شاد شدن دل خانواده های فقیر و یتیم هستیم که این از هر چیزی ارزشمندتر است.

فرمانده سپاه ناحیه سیروان گفت: در این مرحله که از اوایل شهریور سال جاری آغاز شده، 19 باب منزل مسکونی توسط سپاه ناحیه سیروان و با همکاری کمیته امداد شهرستان احداث و در روزهای آینده تحویل مددجویان کمیته امداد می شود.

وی با بیان اینکه این تعداد منزل مسکونی مددجویی در روستاهای مختلف شهرستان احداث شده اند، تصریح کرد: مرحله دوم پروژه‌های ساخت مسکن برای مددجویان کمیته امداد نیز با تخصیص اعتبار شروع و به بهره برداری خواهد رسید.

اورنگ تاکید کرد: امیدواریم با اتمام این پروژها، بخشی از مشکلات مسکن مددجویان مرتفع شده و در مراحل بعدی بخش بیشتری از مددجویان مستحق خانه دار شوند.

ویخاطرنشان کرد: سپاه ناحیه سیروان مطابق توافقنامه با کمیته امداد، احداث 52 منزل مسکونیویژه مددجویان کمیته امداد شهرستان را برعهده دارد که در قالب دو فاز به اتمام خواهد رسید.

ارسال نظرات