در ۹ دی ۲۵۷ ام می خوانید:

پاسپورتِ کاغذ پاره

257 امین شماره هفته نامه ۹ دی، شنبه شانزدهم بهمن ماه ۹۵ روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۱۸۳۶۹
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج،

257 امین شماره هفته نامه ۹ دی، شنبه شانزدهم بهمن ماه ۹۵ روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.


تیتر یک این هفته ۹ دی به عدم تحقق وعده روحانی درباره بازگشت عزت به پاسپورت ایرانی اشاره دارد و در مطلبی با عنوان «پاسپورت کاغذپاره» کاهش ۱۲ رتبه ای ارزش پاسپورت ایران را بیان کرده و به دستور اخیر رئیس جمهور آمریکا نیز پرداخته است.

پرونده ویژه این هفته ۹ دی با عنوان «فقط پالان عوض شد» به اقدامات اخیر رئیس جمهور جدید آمریکا به ویژه دستور لغو صدور ویزا برای اتباع ۷ کشور  اشاره دارد. در این پرونده مطالبی مانند: «ایالات متحده ترس»، «ترامپ به ریش برد- برد خندید»، «ترامپ مقصر نیست؛ این همان رویای آمریکایی است»، واکنش کاربران فضای مجازی به این اقدام با عنوان «از سینمای سیاه نمای فرهادی تا «زیباکلام دقیقا کجایی؟»، بی نظمی نوین جهانی و ... منتشر شده است.

هفتمین بخش ازکتاب هاشمی از نگاهی دیگر که نوشته کامران غضنفری است در این شماره ۹ دی با عنوان «تطهیر عباس امیرانتظامِ جاسوس!» به دیدگاه مرحوم هاشمی نسبت به بازرگان و عباس امیر انتظام پرداخته است.

در صفحه اقتصاد ۹ دی تحلیلی درباره مسکن مهر و چاپ پول در دولتهای نهم، دهم و یازدهم با عنوان «دولت یازدهم و ۶۹ هزار میلیارد تومان برای هیچ!» منتشر شده است.

همچنین در جدیدترین شماره ۹ دی به مطالب و موضوعات دیگری نیز پرداخته شده است؛ موضوعاتی مانند: پشت پرده توئیتهای آشنا، نقض خط قرمز رهبری در تحقیق و توسعه هسته ای، ماجرای جاسوس تیم مذاکرات هسته ای که اژه ای به آن اشاره کرده بود، ساخت مستند موهن انحصار ورثه توسط سازمان اوج، دفاع پزشکیان از نجومی بگیرها، عدم بازگشت مهدی هاشمی به زندان و .... به همراه گفتارها و یادداشتهایی از: حجت الاسلام علی شیرازی، دکتر سعید جلیلی، دکتر مهرداد بذرپاش، دکتر علی باقری، حسین شمسیان، محمد ایمانی، امیرحسین ثابتی، مهدی خانعلی زاده و ...

هفته نامه سیاسی، فرهنگی اجتماعی ۹ دی را هر شنبه از کیوسک های مطبوعاتی سراسر کشور بخواهید. جهت اشتراک با شماره ۰۲۱۳۳۵۱۳۰۲۰ تماس گرفته و یا به سایت day.ir9  مراجعه نمائید.

پاسپورتِ کاغذ پاره


ارسال نظرات