با حضور شهردار قدس بررسی شد :

فرصت‌های مشارکت بخش خصوصی،روی میز هیئت عالی سرمایه‌گذاری شهرداری شهرستان قدس

خبرگزاری بسیج:جلسه هیئت عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت شهرداری قدس،جهت بحث و بررسی بر روی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهر قدس برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۷۸۰۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج:جلسه هیات عالی سرمایه گذاری صبح امروز در ساختمان مرکزی شهرداری قدس به ریاست شهردار و با حضور رئیس شورای شهر و اعضای هیئت عالی جهت بررسی مطالعاتی و امکا‌ن‌سنجی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهر قدس برگزار شد.

 
 بر اساس این گزارش،با توجه به قرارداد انجام مطالعات و شناسایی پرداخت‌های سرمایه‌گذاری از سوی شرکت مهندسی مشاور، مدیرعامل شرکت در این جلسه حضور یافت و پیرامون قرارداد مذکور و درصد پیشرفت کار توضیحاتی ارائه کرد.

 
 با توجه به مجوز شورای اسلامی شهرستان قدس، مطالعه فرصت‌های سرمایه‌گذاری بر روی برخی از اراضی شهرداری مانند زمین حاشیه جاده قدیم، زمین جنب دانشگاه آزاد اسلامی، محوطه پارکینگ بهشت فاطمه(س) و... مطابق مقررات جاری شهرداری به این شرکت مهندسی واگذار گردیده است که مدیرعامل شرکت توضیحاتی را پیرامون موضوع ارائه نمود و مقرر شد حداکثر تا یک ماه آینده دفترچه مطالعاتی و امکان‌سنجی پروژه‌های فوق آماده تحویل گردد.

 
همچنین بر اساس پیشنهاد واصله در خصوص بهسازی مرکز تجاری قدس از سوی یکی از شهروندان، با توجه به اینکه بهسازی این مجموعه نسبت به تخریب آن در اولویت است، لذا مقرر شد این موضوع نیز با عنایت به تجربه‌های مشابه در شهر تهران توسط مشاور مذکور مطالعه و در اسرع وقت ارائه شود.
ارسال نظرات