پایگاه شهیدباهنر شهرستان باشت برگزار کرد

برگزاری مسابقات لیگ گروهی فوتبال رایانه ای

جوانان پایگاه شهید باهنر برای جذب خردسالان و نوجوانان به مسجد، مسابقات لیگ گروهی فوتبال رایانه ای برگزار کردند.
کد خبر: ۸۸۱۶۹۴۴
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، جوانان پایگاه شهید باهنر برای نگه داشتن خردسالان و نوجوانان در مسجد، بر روی یک سیستم از کامپیوتر های شباب فوتبال نصب نمودند و رقابتی جذاب برای نوجوانان این پایگاه برگزار کردند.

به گفته مسئول ورزش پایگاه شهید باهنر در روزهای اول زمانی که بازی ها برگزار نشده بود تعداد خردسالان و نوجوانانی که به مسجد می آمدند اندک بود اما پس از برگزاری این رقابت جذاب فوتبال رایانه ای تعداد این قشر از افراد جامعه در مسجد امام سجاد(ع) زیاد شده که جای شکر گذاری دارد.

لازم به ذکر است در مسابقات فوتبال رایانه ای پایگاه شهید باهنر ۲ گروه ۸ نفره حضور دارد که در هر گروه، بازی ها به صورت لیگی و رفت و برگشت برگزار می شود.

زمان هر بازی در رفت و برگشت ۵ دقیقه می باشد و تیم های انتخابی توسط نفری که دسته ی یک را در اختیار دارد باید انتخاب شود و نفری که دسته دوم را دارد باید تیم نفری که دسته یک را دارد انتخاب کند و به دلیل اینکه بازی رفت و برگشت است بازی بعدی دسته این دو نفر تغییر خواهد کرد.  

از این گروه ها، ۴ نفر از گروه یک و ۴ نفر از گروه ۲ به دور بعد راه پیدا خواهند کرد که در دور بعدی نیز این بازی ها به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد تا چهار نفر اول به دوره نیمه نهایی راه پیدا کنند. دور دوم این رقابت ها، به صورت ۱۰ دقیقه ای برگزار خواهد شد.  اکنون نیز این بازی ها در دور اول در کافینت شباب پایگاه شهید باهنر شهرستان باشت استان کهگیلویه و بویر احمد در حال برگزاری می باشد.




ارسال نظرات