خبرهای داغ:

نوای زنگ انقلاب در مدارس مهاباد نواخته شد

همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر نوای زنگ انقلاب در مدارس مهاباد نواخته شد.
کد خبر: ۸۸۱۶۶۹۱
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار دلاور رنجبرزاده در مراسم زنگ انقلاب که با حضور امام جمعه و معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مهاباد در یکی از مدارس این شهر برگزار شد، اظهار کرد: جانفشانی های مردم، انقلاب را به پیروزی رساند و به رغم حمایت استکبار و مستشاران نظامی از شاه، انقلاب راه پیروزی را طی کرد.

وی افزود: در همان زمان ورود حضرت امام خمینی(ره) به کشور و اوایل انقلاب دولت بختیار و آمریکا قصد ساقط کردن انقلاب نوپای ایران را داشتند اما با شجاعت مردم، تدبیر رهبری و تشکیل شورای انقلاب این حرکت مردمی سازماندهی شد و مردم با شکستن حکومت نظامی توطئه های استکبار و طاغوت را برای شکست انقلاب خنثی کردند.

وی یادآور شد: با بصیرت بنیانگذار جمهوری اسلامی و قدرت پیش بینی مسائل توسط ایشان و خون های فراوان این مردم سرانجام انقلاب به ثمر رسید و حکومت اسلامی پا گرفت.

سردار رنجبرزاده اظهار کرد: مردم به اسلام، امام و انقلاب ایمان داشتند بر همین اساس در راه پیروزی انقلاب جانشان را تقدیم کردند تا انقلاب به پیروزی برسد.

فرمانده سپاه مهاباد ادامه داد: دشمنان پس از پیروزی انقلاب نیز با هدف اینکه از قدرت گرفتن انقلاب جلوگیری کنند درگیری های مسلحانه، ترور و جنگ تحمیلی را راه انداختند اما همیشه خداوند پشتیبان نظام بود و آن را از گزند حوادث مصون داشت.

سردار رنجبرزاده تاکید کرد: دشمن امروز با جنگ نرم قصد ضربه زدن به انقلاب را داشت که با اتکا به قرآن، رهبری و ایثارگری های شهیدان همواره در مقاطع مختلف شکست خوردند و تا زمانی که اهداف شهدا و امام شهدا در کشور جاری و ساری است دشمنان همچنان ناکام خواهند ماند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهاباد نیز در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی طلوع مجدد اسلام و خاستگاه ارزش های اسلامی و نقطه عطف تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.

کامبیز شاوله اظهار کرد: دشمنان انقلاب، 38 سال است تلاش می کنند با توطئه ها و ترفندهای مختلف به نظام ضربه بزنند که با هوشیاری مردم و در سایه رهبری راه به جایی نبرده اند.

وی اضافه کرد: امروز نیز با شیوه های جدید و روش های مختلف تهاجم فرهنگی، از جمله ماهواره فرزندان این خاک و بوم را مورد هدف حملات نرم خود قرار می دهند.

ارسال نظرات