مدير كل كميته امداد استان زنجان:

امسال 2 هزار شغل براي مددجويان زنجاني ايجاد مي‌شود

از آغاز سال جاري تا كنون 963 مورد اشتغال براي مددجويان كميته امداد ايجاد شده و قرار است تا پايان سال اين آمار به حدود 2 هزار شغل برسد.
کد خبر: ۸۸۱۶۵۵۵
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدير كل كميته امداد استان زنجان در ديدار با مدير امور شعب بانك ملت زنجان به منظور تعاملات بيشتر با اشاره به اينكه راهبرد اصلی كميته امداد در دهه چهارم خدمت رسانی خود به جامعه هدف توانمندسازی، بازاریابی و ایجاد اشتغال برای جامعه هدف است، گفت‌: اين اقدامات به منظور ارتقاي سطح اقتصادی خانواده ها فراهم مي‌شود.

هدايت صفري با بيان اينكه به دلايل مختلف و ناشي از آسيب‌هاي اجتماعي مختلف، سرريز فقر در بخش‌هاي مختلف متوجه كميته امداد مي‌شود، افزود: در واقع جامعه هدف كميته امداد کسانی هستند که قدرت تامین معاش را ازدست داده و به چرخه فقر وارد شده‌اند و امداد با برنامه های مختلف در تلاش است كه اعتماد به نفس و کرامت این خانواده ها را احیا کرده و فضای مناسب کسب و کار را برای آنها فراهم كند.

مدير كل كميته امداد استان زنجان با تاكيد بر اينكه بهترین راه برای پیشگیری از انباشت مشکلات در اثر فقر در خانواده‌ها توانمندسازي مددجويان است، گفت: طبق برنامه پنج ساله پنجم توسعه بايد سالانه 10 درصد از خانواده ها از طریق توانمندسازی از بدنه حمایتی خارج شوند.

وي با بيان اينكه سهم اشتغال مددجویان تحت حمایت امداد استان از محل بودجه تبصره ۲۶ ، ۱۸۰ میلیارد ریال است، افزود:

وي افزود: بانكها بستر مناسبي در توانمندسازي مددجويان دارند و با ارائه تسهيلات مورد نياز موجبات خودكفايي مددجويان را فراهم خواهند كرد.

ارسال نظرات