خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

پیشرفت های نظام از برکات انقلاب اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا همزمان با آغاز دهه فجر، پیشرفت های عظیم این نظام را از برکات انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۸۱۶۳۳۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶

حجت الاسلام رجب احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی با تاکید براینکه انقلاب اسلامی باید همواره برای نسل جوان ترویج و یادآوری شود، گفت: امروز ملت انقلابی ایران اسلامی با داشتن بصیرت و استفاده از تعالیم انبیای الهی و گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب با همه وجود در برابر تهدیدات دشمنان ایستاده اند.

وی افزود: به برکت انقلاب امروز جایگاه ایران در کل جهان به رتبه های بالای علمی و نظامی رسیده است و به یک قدرت بی نظیر در منطقه و جهان تبدیل شده است که همه این پیشرفت ها از برکات این انقلاب است.

حجت الاسلام احمدی با اظهار امیدواری از اینکه راه امام، فرامرزی خواهد بود تاکید کرد: ما وظیفه داریم این انقلاب را ارج نهیم و برای صدور انقلاب اسلامی تلاش کنیم و این صدور زمانی تحقق می بابد که راهی که امام بزرگوار به ما یاد داد یعنی ایستادگی وم قاومت در مقابل استکبار را ادامه دهیم.

این مقام مسئول به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب در مورد دهه فجر اشاره و بیان کرد: دهه فجر، سرانجام طلوع اسلام، خاستگاه ارزش های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است و عزت اسلام در این دهه به دست ملت مقاوم و شجاع و قهرمان ایران پایه گذاری شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان خاطرنشان کرد: در دهه فجر، اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ این انقلاب نقطه ای تعیین کننده بشمار می رود و اگر انقلاب اسلامی و امام بزرگوار نبود و اگر اسلام پرچمدار این انقلاب نبود هیچ امیدی وجود نداشت که سلطه استکبار و حکومت دیکتاتوری پهلوی از این مملکت برکنده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها