خبرهای داغ:
همزمان با دهه‌فجر:

320 عنوان برنامه گرامیداشت دهه‌فجر در سراسر آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود

رئیس ستاد اجرایی برنامه‌های دهه‌فجر آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی بیش از 320 عنوان برنامه در سراسر استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۵۸۵۴
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، محسن شکرنیا در نشست خبری اعلام برنامه‌های ستاد گرامیداشت دهه‌فجر انقلاب‌اسلامی در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: شعار محوری دهه فجر امسال «گفتمان انقلاب اسلامی، زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی» است.

وی افزود: روزهای دهه‌فجر یادآور پیروزی انقلاب بزرگی است که انقلابیون کشور به رهبری امام خمینی(ره) و مراجع دینی به پیروزی رساندند.

رئیس ستاد اجرایی برنامه‌های دهه‌فجر آذربایجان‌غربی، انقلاب اسلامی ایران را باعث بیرون کشیدن این کشور از دست مستعمران غرب دانست و افزود: ملت ایران با پیروزی‌رساندن این انقلاب، نظام مطلوب خود را با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و حفظ مبانی آن به هدف رساندند.

وی، اصرار به احیای دین اصیل و داشتن روحیه استکبارستیزی را از ویژگی‌های انقلاب‌اسلامی‌ایران برشمرد و تصریح کرد: تنها انقلابی که در جهان همه تئوری‌پردازان و دانشمندان روی آن صحه گذاشتند همین انقلاب‌اسلامی‌ایران است.

شکرنیا، با تاکید بر حفظ مبانی انقلاب خاطرنشان کرد: ایام دهه فجر فرصت مناسبی است که بتوانیم عوامل پیروزی انقلاب و استمرار آن را بازخوانی و دستاوردهای آن را نیز معرفی کنیم.

وی گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه‌فجر با تلاش دستگاه‌های اجرایی استان ۲۳ کمیته در آذربایجان‌غربی برای بزرگداشت این ایام تشکیل شد که هدف اصلی اجرای برنامه‌های مقرر شده نیز مردمی بودن آن‌ها است.

شکرنیا تعداد برنامه‌های شاخص کمیته‌های اجرایی ستاد دهه‌فجر انقلاب‌اسلامی آذربایجان‌غربی را ۳۲۰ عنوان برنامه اعلام کرد.

ارسال نظرات