خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج جامعه پزشکی استان به مناسبت یوم الله دهه فجر

سازمان بسیج جامعه پزشکی استان به مناسبت یوم الله دهه فجر بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۸۸۱۵۸۴۷
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ قُل جاءَ الحقُّ وَ زَهَقَ الباطلُ انَّ الباطِلَ کانَ زَهُوقًا (آیه ۸۱ سوره اسراء)

آهن آب دیده را زنگ عوض نمی کنــد چهره انقلاب را کینه عوض نمی کند

به دشمن علی بگو، به کوری دو چشمتان پیروِ خط رهبری رنگ عوض نمی کند

ﺳﭙﺎﺱ ﻭ ﺳﺘﺎﯾﺶ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻣﻨﺎﻥ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺗﻮﺟﻪ ﻭ ﻋﻨﺎﯾﺖ ﻭﯾﮋﻩ ﺍﺵ ﺑﻪ ﻣﻠّﺖ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﻭ ﺍﻧﻘﻼ‌ﺑﯽ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﯾﻦ ﺗﻮﻓﯿﻖ ﺑﺰﺭﮒ ﺗﺎﺭﯾﺨﯽ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﺁﻧﺎﻥ ﭘﺪﯾﺪ ﺁﻭﺭﺩ ﺗﺎ ﺑﺎ ﺭﻫﺒﺮﯼ ﺧﺮﺩﻣﻨﺪﺍﻧﻪ‌ ﺑﺰﺭﮒ ﻣﺮﺩﯼ ﺍﺯ ﺳﻼ‌ﻟﻪ‌ ﭘﺎﮎ ﺭﺳﻮﻝ ﺧﺪﺍ (ﺹ) ﻧﻈﺎﻡ ﺍﺭﺗﺠﺎﻋﯽ ﻭ ﻣﻨﺤﻂ ﺩﻭ ﻫﺰﺍﺭ ﻭ ﭘﺎﻧﺼﺪ ﺳﺎﻟﻪ ﺷﺎﻫﻨﺸﺎﻫﯽ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﻧﺪﺍﺯﺩ ﻭ ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﺁﻥ ﻧﻈﺎﻡ ﻣﺘﺮﻗﯽ ﺟﻤﻬﻮﺭﯼ ﺍﺳﻼ‌ﻣﯽ ﺭﺍ ﻣﺴﺘﻘﺮ ﺳﺎﺯﺩ.

خورشید سی و هشتمین بهار عزت و آزادی در حالی در ایران اسلامی طلوع می‌کند که گفتمان انقلاب اسلامی با عمق راهبردی و تعیین کننده خود در سطح منطقه و فراتر از آن راه‌یابی امت اسلامی به دروازه تمدن نوین اسلامی را مژده‌ می‌دهد و جهانیان با مشاهده تزلزل نظام استکبار و شبکه پلید صهیونیسم برابر جبهه مقاومت اسلامی؛ محو تماشای عظمت و اقتدار خیره کننده ملت ایران شده‌اند.

رمز موفقیت ملت ایران در پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی وحدت ملی و تبعیت از ولایت فقیه، منویات و فرامین رهبری معظم انقلاب اسلامی است.با ظهور انقلاب اسلامی نه تنها روح تازه‌ای در کالبد اسلام و جهان تشیع دمیده شد بلکه تمامی ادیان الهی در فصل نوینی از تاریخ قرار گرفتند که در آن احیای مجدد معنویت و رهایی جامعه‌ بشری از دنیای بردگی نوین و اسارت ابر سرمایه‌داری غرب، شکل‌‌گیری اراده ملل و جوامع حق طلب و آزادیخواه را سبب شد.

بسیج به عنوان نهادی برخاسته از متن انقلاب اسلامی و مردم، نگاهی متمایز و متفاوت از جریان‌های سیاسی به انقلاب، امام و رهبری و همچنین تحولات منطقه‌ای و جهانی داشته و همواره رسالت خود را در پاسداری همه جانبه از انقلاب و دستاوردهای آن دانسته و در این راستا تبعیت از ولایت فقیه، عمل به وصایای جاودانه‌ حضرت امام (ره) و حرکت در چارچوب منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را سرلوحه‌ خود قرار داده است.

ملت ایران با داشتن رهبری دانشمند که در اوج هوشمندی تمام، توطئه ها و حوادث را از مدت ها قبل از وقوع آن پیش بینی و راه برون رفت از آن را برای ملت ولایت مدار خود تبیین می کند و با داشتن مردان و زنانی چنین بصیر و با اراده که با عبور از توطئه های فراوان به ویژه فتنه 88 نشان دادند برای حرکت به سمت تکامل و پیروزی بزرگ، توانایی گذر از هر معبر سخت و خطرناکی را دارند؛ این بار هم پیروز و سربلند بیرون خواهند آمد. زمستان خواهد رفت و روسیاهی برای ظالمان و مستکبران و پیاده نظام داخلی آنان خواهد ماند.

جهاد اقتصادی بزرگ ملت ایران تازه آغاز شده و جوانان پر استعداد و نابغه ایرانی با حرکت شگفت آور در این عرصه ثابت خواهند کرد چیزی از اسلاف خود در دفاع مقدس کم ندارند و اگر جوانان دهه اول انقلاب و شهدای بزرگِ طلایه دار این راه با ایثار و فداکاری، نیرویی دفاعی را پایه گذاری کردند که امروز همه استکبار با وجود دنیایی از ساز و برگ تسلیحاتی فوق پیشرفته از رویارویی با این قدرت دفاعی وحشت دارند، و با یک اولتیماتوم فرمانده غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ نامه التماس آمیز خود را از سه طریق برای رهبری مقتدر نظام می فرستند؛ یقینا" جوانان امروز ایران اسلامی نیز این توان را دارند که با درخشش در عرصه جهاد اقتصادی، بنیه اقتصادی را برای کشور پی ریزی کنند که دنیا را در برابر عظمت ملت ایران به خضوع وادارد.

تحقق این هدف و گذر از این گردنه صعب العبور، سختی ها و مشکلاتی هم دارد، که از مشکلاتی که ملت ایران در تحقق اصل انقلاب و دفاع مقدس متحمل شدند بیشتر نیست، اما آثار ونتایج آن بسیار شکوهمندتر و چشمگیرتر خواهد بود.

با امید به پروردگار متعال که پیروزی مومنان را خود تضمین کرده است؛ اطمینان داریم که این مسیر را با سربلندی و عزت خواهیم پیمود و در ورای این توطئه های اقتصادی دشمن، پیروزی های بزرگ و غیر قابل تصور در انتظار ملت ایران است. با این بازی ها که دوام زیادی هم ندارد و چند صباحی بیشتر نمی پاید، آمریکا و اروپا بیش از آنکه به ملت ایران لطمه ای وارد کنند، اقتصاد درمانده و پریشان خود را به فروپاشی کامل نزدیک تر می کنند.

دولتمردان ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺪﺍﻧﻨﺪﮐﻪ ﻭﻇﯿﻔﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯﺷﺎﻥ ﺑﺎﺩﺭ ﻧﻈﺮ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﮐﻠﯿﻪ ﺍﺻﻮﻝ ﻭﺍﺭﺯﺷﻬﺎ ﻭﭘﯿﺮﻭﯼ ﺍﺯ ﺍﻣﺮ ﺍﻣﺎﻡ ﺧﺎﻣﻨﻪ ﺍﯼ ﺩﺭ ﺍﻣﻮﺭ ﺩﺍﺧﻠﯽ ﻭ ﺑﯿﻦ ﺍﻟﻤﻠﻠﯽ ، ﺑﮑﺎﺭ ﺑﺮﺩﻥ ﺗﻤﺎﻡ ﻫﻤﺖ ﺧﻮﺩ ﺩﺭ ﺟﻬﺖ ﺭﯾﺸﻪ ﮐﻦ ﮐﺮﺩﻥ ﻭﯾﮋﻩ ﺧﻮﺍﺭﯼ ﻫﺎ،ﺭﻓﻊ ﺭﮐﻮﺩ ﺍﻗﺘﺼﺎﺩﯼ ﻭ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﺑﺴﺘﺮ ﻫﺎﯼ ﻻ‌ﺯﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﺤﻘﻖ ﺍﻗﺘﺼﺎﺩ ﻣﻘﺎﻭﻣﺘﯽ ،ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﻇﺮﻓﯿﺘﻬﺎﯼ ﮐﺸﺎﻭﺭﺯﯼ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺳﺎﺯﯼ ﺍﺳﻼ‌ﻣﯽ ﺩﺭ ﮐﺸﻮﺭﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺪﺍﻧﻨﺪ ﺩﺳﺘﺎﻭﺭﺩ ﻫﺎ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﻋﺰﺕ ﻣﻠﯽ ﮐﺸﻮﺭ ﺧﺪﺷﻪ ﻭﺍﺭﺩ ﮐﻨﺪ.ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺪﺍﻧﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﮔﺮﺩﻧﺒﺎﻝ ﺭﺿﺎﯾﺖ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﺑﺎﯾﺪ ﺭﺿﺎﯾﺖ ﻣﺮﺩﻡ ﺭﺍ ﮐﺴﺐ ﮐﻨﻨﺪ.

ﻣﺎ بسیجیان عرصه سلامت استان آذربایجان غربیﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻣﻘﻄﻊ ﺣﺴﺎﺱ ﮐﻪ ﻧﻈﺎﻡ ﺳﻠﻄﻪ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ، ﻫﺠﻤﻪ ﺧﻮﯾﺶ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﻧﻘﻼ‌ﺏ ﺍﺳﻼ‌ﻣﯽ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻭ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﯽ‌ﮐﻨﺪ ﻭ ﺑﻪ ﺍﻧﺤﺎﺀ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺳﻌﯽ ﺩﺭ ﺗﻀﻌﯿﻒ ﻭ ﺍﻧﺤﺮﺍﻑ ﺭﻭﺣﯿﻪ ﻣﺒﺎﺭﺯﻩ‌ ﻃﻠﺒﯽ ﻭ ﻇﻠﻢ ﺳﺘﯿﺰﯼ ﻣﻠﺖ‌ﻫﺎﯼ ﻣﻈﻠﻮﻡ ﺩﺍﺭﺩ، ﺿﻤﻦ ﺩﻋﻮﺕ ﺍﺯ ﺁﺣﺎﺩ ﻣﺮﺩﻡ(به عنوان صاحبان اصلی این انقلاب و نظام اسلامی)، ﺑﺮﺍﯼ ﺣﻀﻮﺭﯼ ﮔﺴﺘﺮﺩﻩ ﻭ ﭘﺮﺻﻼ‌ﺑﺖ ﺩﺭ ﺭﺍﻫﭙﯿﻤﺎﯾﯽ ﯾﻮﻡ ﺍﻟﻠﻪ ۲۲ ﺑﻬﻤﻦ ﻭ ﺗﺠﺪﯾﺪ ﺑﯿﻌﺖ ﺑﺎ ﺭﻫﺒﺮ ﻓﺮﺯﺍﻧﻪ ﺍﻧﻘﻼ‌ﺏ ﺍﺳﻼ‌ﻣﯽ ﺣﻀﺮﺕ ﺁﯾﺖ ... ﺍﻟﻌﻈﻤﯽ ﺍﻣﺎﻡ ﺧﺎﻣﻨﻪ ﺍﯼ(مدظله العالی)، ﺳﯽ ﻭ هشتمین ﻓﺠﺮ ﭘﯿﺮﻭﺯﯼ ﺭﺍ ﺗﺒﺮﯾﮏ ﮔﻔﺘﻪ ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ ﺑﺎ ﺁﺭﻣﺎن هایﺍﻣﺎﻡ ﺭﺍﺣﻞ ﻭ ﺷﻬﺪﺍﯼ ﮔﺮﺍﻧﻘﺪﺭ ﺍﻧﻘﻼ‌ﺏ ﺍﺳﻼ‌ﻣﯽ ﺗﺠﺪﯾﺪ ﭘﯿﻤﺎﻥ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﻢ ﻭ ﺍﻋﻼ‌ﻡ ﻣﯽ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﻭ ﻫﻤﺼﺪﺍ ﺑﺎ ﺳﯿﻞ ﺧﺮﻭﺷﺎﻥ ﻣﻠﺖ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺩﺭ ﺭﺍﻫﭙﯿﻤﺎﯾﯽ ﻋﻈﯿﻢ ﺭﻭﺯ ۲۲ ﺑﻬﻤﻦ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﻋﺰﺕ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﻭ ﺍﯾﺴﺘﺎﺩﮔﯽ ﺳﺮ ﺧﻮﺍﻫﯿﻢ ﺩﺍﺩ.

و ما النصرالا من عند الله العزیز الحکیم

ارسال نظرات