امام جمعه رستاق:

مردم رستاق حق نفس کشیدن در هوای سالم را ندارند؟

امام جمعه رستاق با بیان اینکه مردم رستاق حق نفس کشیدن در هوای سالم را امروزه از دست داده اند، گفت: بهره مندی از هوای پاک حق مردم است و این وظیفه بر دوش مسئولانی است که چنین شرایطی را برای مردم رستاق پیش آورده اند.
کد خبر: ۸۸۱۵۷۶۵
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، امام جمعه جدید رستاق، با گرامی داشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور وحدت و استقامت مردم ایران در زمان طاقوت است که با رهبری مرجع عالی مقام امام خمینی (ره) توانستند انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند.

حجت الاسلام دلاوری امام جمعه جدید رستاق در ادامه به مشکلات مردم منطقه رستاق اشاره کرد و افزود: رستاق در محدوده ای از صنایع و شهرک های صنعتی مستقر در شهرستان محصور شده و آلایندگی هوا مشکلات بی شماری را برای مردم پدید آورده است.

وی با بیان اینکه مردم رستاق حق نفس کشیدن در هوای سالم را امروزه از دست داده اند، گفت: بهره مندی از هوای پاک حق مردم است و این وظیفه بر دوش مسئولانی است که چنین شرایطی را برای مردم رستاق ایجاد کرده اند.

امام جمعه رستاق با بیان اینکه توسعه صنایع آلاینده در شهرستان به نفع هیچکس نیست، گفت: باید با اتخاذ سیاست های درست، توسعه را به سمت صنایع پاک سوق داد.

حجت الاسلام دلاوری آلودگی هوا را زنگ هشداری برای سلامت جامعه برشمرد و تصریح کرد: باید مسئولان برای بازگردان سلامت مردم اقدامات تاثیر گذاری انجام دهند چرا که آلودگی موجود بحثی نیست که با چند جلسه و نشست بشود آن را حل شده نامید.

ارسال نظرات