خبرهای داغ:
یکی از وعاظ برجسته تبریز:

دفاع از ولایت ویژگی بارز شهدای اصناف بازار تبریز است

یکی از وعاظ برجسته تبریز در یادواره شهدای صنف کفاشان تبریز، با بیان اینکه شهدا مایه افتخار این سرزمین هستند، دفاع از ولایت و گذشتن از مال و جان را از ویژگی‌های بارز شهدای اصناف و بازار تبریز دانست.
کد خبر: ۸۸۱۵۵۱۶
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رسول برگی گفت: آغاز فعالیت های انقلابی از بازار تبریز با داشتن مساجدی که در آن بازاریان و اصناف فعالیت قابل توجه دارند حرکت فردی نبود بلکه حرکتی جمعی و نشانگر رشادت های و وحدت اصناف و بازاریان بود.

وی با اشاره به اینکه شهدا برای دفاع از دین و وطن خود به شهادت رسیدند، افزود: وظیفه داریم در این موقعیت حساس وصیت این شهدا را بخوانیم و به آن ها عمل کنیم چراکه اگر شهدا ثابت کردند راه رسیدن به سعادت رسیدن به خداست نه کدخداو دل بستن به مادیات دنیوی.

حجت الاسلام برگی تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا مصداق زنده نگه داشتن راه شهدا و امام است، شهدایی که محور زندگی آن‌ها خدا بود و برای خدا کار می‌‌کردند و اگر امروز کار ما برای رضای خدا باشد از تعریف و تمجید دیگران مغرور و از سرزنششان ناامید و مأیوس نمی‌شویم .

وی با اشاره به اینکه شهدا ثابت کردن با امید به خداوند هیج ابرقدرتی نمی تواند به این مرز و بوم تجاوز کند اظهار داشت: باید به فکر خاکریزها بود و مقاومت کرد، کار اصناف و بازاریان در این عرصه ارزشمندتر و بالاتر است چراکه در دوران دفاع مقدس اصناف و بازاریان ولایت مدار کم نگذاشتند و میدان جهاد اکبر و جهاد نفس را خالی نکردند.

یادواره شهدای صنف کفاشان تبریز به همت پایگاه شهدا کفاشان تبریز و اتحادیه های صنف لوازم کفاشی، چرم، کیف و اتحادیه کفاشان در مسجد آیت الله بادکوبه ای بازار تبریز برگزار شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها