جانشین پایگاه مقاومت شهدای علی‌آباد همدان:

سست شدن بنیان خانواده‌ها از مهمترین مضرات ماهواره است

جانشین پایگاه مقاومت شهدای علی‌آباد همدان از مهمترین مضرات ماهواره را سست شدن بنیان خانواده‌ها دانست و گفت: این پایگاه با همت خیرین روستا به افرادی که ماهواره خود را داوطلبانه تحویل دهند یک عدد دستگاه دیجیتال به آنها هدیه می‌کند.
کد خبر: ۸۸۱۵۴۷۱
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،  جواد قاسم آبادی جانشین پایگاه شهید علی آبادی همدان گفت: در راستای مبارزه با فرهنگ بیگانه و جایگزینی فرهنگ اسلامی ایران پایگاه مقاومت شهدای علی‌آباد برنامه‌های مختلفی را در راستای آگاه‌سازی مردم داشته است.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات این پایگاه ترغیب مردم به تحویل ماهواره بوده است، افزود: این پایگاه با همت خیرین روستا به افرادی که ماهواره خود را داوطلبانه تحویل دهند یک عدد دستگاه دیجیتال به آنها هدیه می‌کند.

جانشین پایگاه مقاومت شهدای علی‌آباد همدان عنوان کرد: این پایگاه توانایی خرید حداقل ۱۰ دیجیتال با همت خیرین را دارد که در صورت تحویل داوطلبان به آنان اعطا خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: فروپاشی خانواده‌ها و طلاق‌ها و بیشترین نابهنجاری‌ها در جامعه از ورود ماهواره به خانه‌ها است که ما باید با روشنفکری مردم را از مضرات زیاد ماهواره آگاه کنیم.

قاسم‌آبادی از مهمترین مضرات ماهواره را سست شدن بنیان خانواده‌ها دانست و گفت: امید است با کمک مسئولین و مردم ماهواره‌ها توسط مردم داوطلبانه جمع‌آوری شود.

 

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات