آمادگی ادارات بهمئی برای اجرای مطلوب برنامه‌های دهه فجر

غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدارباخانواده های معظم شهدا و تکریم جامعه ایثارگری،برگزاری یادواره شهدا، نواختن زنگ انقلاب و زنگ ایثار درمدارس شهرستان از جمله مصوبات مهم این نشست بود.
کد خبر: ۸۸۱۵۴۱۳
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳
هره برداری از طرح های مختلف عمرانی و اقتصادی، آذین بندی شهر و مراکز بخش ها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ایام دهه مبارک فجر از دیگر مصوبات این نشست بود.
فرماندار بهمئی در نشست ستاد هماهنگی دهه فجر اینشهرستان با بیان اینکه ظرفیت‌های لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر مهیا شده است، گفت: ایام‌الله دهه پرفروغ فجر فرصتی مناسب برای به تصویر کشیدن خدمات انقلاب و نظام به جامعه است و در این ایام باید خدمات انقلاب به نحو مطلوب و شایسته اطلاع‌رسانی شود.

علی اکبر فرهنگی نسب ایام‌الله دهه مبارک فجر را  فرصتی مناسب برای به تصویر کشیدن خدمات انقلاب و نظام در مناطق مختلف شهرستان بهمئی خواند و افزود: ایام‌الله دهه خجسته فجر یادآور رخداد عظیمی است که باعث عزت و سربلندی ایران در  جهان شد و مناسب‌ترین فرصت برای بازنگری و آگاهی بخشی ابعاد مختلف، زوایا و عوامل پیروزی و دستاوردهای انقلاب برای عموم مردم به ویژه جوانان است.
ارسال نظرات