معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی البرز:

همایش ترویج مصرف تولیدات داخلی اقلام بهداشتی در کرج برگزار می‌شود

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه استان البرز قطب تولیدکننده اقلام آرایشی و بهداشتی در کشور است، گفت: همایش ترویج مصرف تولیدات داخلی اقلام بهداشتی در کرج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۵۳۴۶
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، جلال غفارزاده معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی البرز اظهار داشت: در راستای ترویج مصرف تولیدات داخلی، مقابله با قاچاق و تبیین تهدیدهای سلامت کالاهای قاچاق در زمینه اقلام آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی 3 برنامه در نظر گرفته است.

همایش ترویج مصرف تولیدات داخلی اقلام بهداشتی در کرج برگزار می‌شود

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه یک برنامه در هفته گذشته برگزار شد، افزود: در این برنامه همه داروخانه‌های موجود در استان البرز حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه در این برنامه برای داروسازان صحبت‌های مبنایی، قانونی و توجیهی ارائه شد، گفت: در روزهای 11 و 12 بهمن سال جاری 2 برنامه دیگر در باشگاه میلاد کرج برگزار می‌شود.

غفارزاده با بیان اینکه در این برنامه تولیدکنندگان در زمینه اقلام آرایشی و بهداشتی حضور دارند، ادامه داد: استان البرز قطب تولیدکننده اقلام آرایشی و بهداشتی در کشور است.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به 15 تولیدکننده در این برنامه حضور دارند، بیان کرد: در این برنامه 4 جمعیت مورد هدف که مصرف‌کننده این اقلام هستند از جمله آرایشگران زنانه، مردانه، صنف فروشندگان آرایشی و بهداشتی و داروخانه‌ها و داروسازها حضور دارند.

غفارزاده با بیان اینکه در این برنامه مباحث علمی، فنی، پایه و پزشکی ارائه می‌شود، اضافه کرد: بحث‌های فرایند تولید و توجیه فنی در این برنامه گفته می‌شود تا دعوت‌کنندگان از ماهیت اقلام آرایشی و بهداشتی و فرمولاسیون و نحوه استفاده آگاه شوند. در این برنامه نمایشگاهی از این اقلام آرایشی و بهداشتی برپا می‌شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها