خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی:

مردم پشتوانه انقلاب/اجرای دهها برنامه از 12بهمن تا 22اسفند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی ساعتی پیش در جمع خبرنگاران از رشادت مردم به عنوان پشتوانه انقلاب یاد کرد که سرمنشا آن دهه فجر است.
کد خبر: ۸۸۱۵۲۸۳
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، قاسم صمدیان گفت: شهدا برای پیروزی انقلاب هزینه گرانبهایی که نتیجه حضور همیشه در صحنه مردم استف مردمی هنوز نیز پای انقلاب ایستاده اند.

وی گرامیداشت دهه فجر را گرامیداشت رشادت های شهدا و ایثارگران دانست و افزود: با گذشت بیش از سه دهه از انقلاب، شاهد فراز و نشیب های بسیاری بودیم و گرامیداشت این دهه یادآوری شکر نعمت پیروزی است.

صمدیان از اجرای بیش از دهها برنامه مختلف فرهنگی، هنری و ... همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: بنیاد شهید برنامه های خود را طی 40روز از 12 بهمن تا 22 اسفند همزمان با روز بزرگداشت شهدا برگزار می کند.

وی تعویض پرجم مزار شهدا، غبارروبی شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، حضور ایثارگران در راهپیمائی 22 بهمن، برگزاری یادواره شهدا در محلات و یادواره شهدای مدافع در مصلی، پرده برداری از المان شهدا در برخی از مزار شهدای شهرستان ها و چندین برنامه دیگر را از محوری ترین برنامه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نام برد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی همچنین از برگزاری جشنواره نامه ای به شهید در مدارس استان و انتشار ان در سایت ایثار و همچنین مسابقه فرهنگی جبهه مجازی خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره و مسابقه هدف شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها