خبرهای داغ:

مسجد خاستگاه انقلاب اسلامی در شبستر برگزار می شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شبستر از برگزاری ویژه برنامه‌ «مسجد خاستگاه انقلاب اسلامی» همزمان با دهه‌ فجر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۵۲۴۹
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، گفت: این همایش در 21بهمن ماه سال‌جاری در سالن همایشهای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا در بقعه‌ شیخ محمود شبستری برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد پرورش در این خصوص اظهار کرد: «مسجد خاستگاه انقلاب، اهمیت مساجد در جریان انقلاب، نقش هیئت امنای مساجد در پیروزی انقلابم از جمله محورهای این همایش خواهد بود.

وی ادامه داد: این همایش نیم روزه از ساعت هشت صبح تا 12 بعد از ظهر برگزار شده و سخنرانان این مراسم نیز در باب محورهای مربوطه‌ی همایش به ایراد سخن می‌پردازند تا نقش مساجد را در جریان پیروزی انقلاب اسلامی تبیین کنند.

پرورش افزود: در این همایش از مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان نیز دعوت کرده و همچنین هیئت‌امنای مساجدی که در جریان پیروزی انقلاب فعال بوده‌اند نیز در این محفل حضور خواهند داشت.

حجت‌الاسلام پرورش با تاکید بر اهمیت نقس مساجد در جریان پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: مساجد در جریان انقلاب نقش محوری داشته‌اند، از این رو برگزاری چنین مراسم‌هایی اهمیت فراوان داشته و می‌تواند در نقش مساجد در جریان انقلاب و وظایف امروزی مساجد را در قبال انقلاب شکوهمند اسلامی تبیین کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها