جانشین سپاه استان تهران در نشست خبری دهه فجر،در حضور اصحاب رسانه خبرداد:

بیش از 500عنوان برنامه در دهه فجر توسط سپاه استان تهران برگزار می‌شود

خبرگزاری بسیج:جانشین سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران،در نشست خبری دهه فجر گفت: درایام الله دهه مبارک فجر، بیش از ۵۰۰ عنوان برنامه و در هر نواحی40برنامه متنوع در سطح سپاه سید الشهدا  استان تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۵۱۷۶
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج:لحضاتی پیش، سرهنگ بور بور،جانشین سپاه سید الشهدا(ع)استان تهران، درجمع اصحاب رسانه در نشست خبری که به مناسبت دهه فجر برگزار شده بود، ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر و تسلیت در پی شهادت جمعی از آتش نشانان قهرمان در حادثه پلاسکوی تهران، تصریح کرد:دهه فجر یادگار امام راحلی است که این بزرگ مرد و خانواده اش رنجهای زیادی را از دست عوامل شاه متحمل گردیدند،تا این انقلاب به پیروزی نهایی خود،که همان کمک به مستضعفین جهان  و ندای الله اکبر مردم مظلوم و آزادی خواه بود دست یافت و امیدواریم در این راستا بتوانیم این یادگاری امام(ره)را در  خاطر مردم زنده نگه داریم.
 
 
بور بور در ادامه به تشریح برنامه های  دهه مبارک فجر،توسط سپاه استان تهران  پرداخت و عنوان کرد:سپاه استان هر ساله درایام الله دهه مبارک فجر و بخصوص، ورود حضرت امام راحل(ره)به تهران،برنامه ملی رژه موتوری بسیج از فرودگاه تا بهشت زهرا توسط یگان موتوری بسیج سپاه استان تهران اجراء میشودو امسال نیز این مراسم همزمان با سالروز ورود حضرت امام(ره) به کشور اسلامی ما در اولین روز از دهه فجر برگزار می شود و برنامه هایی نیز در سطح استان تدوین و  برای این روز برنامه ریزی شده است.


وی اضافه کرد: حضور بسیجیان استان به همراه آحاد مردم در ویژه برنامه ورود حضرت امام(ره) در بهشت زهرا، برپایی نمایشگاههای فرهنگی با موضوع دهه فجر، نشستهای آسیب شناسی، برگزاری نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی،برپایی مسابقات ورزشی و فرهنگی،با موضوعات روز در حوزه شبکه های اجتماعی ،بخشی از برنامه های پیشبینی شده برای این ایام است.
 
 *برپایی یادواره شهدا اولویت سپاه استان تهران است
 

جانشین سپاه سید الشهدا(ع)استان تهران ،در بخش دیگری ازسخنان خود  برپایی یادواره شهدا را از اولویت این سپاه دانست وتاکید کرد: برپایی یادواره شهدا با محوریت انقلاب، برپایی نمایشگاه دستاوردهای قرآنی، و نمایشگاه عکس انقلاب اسلامی برنامه های دیگری است که  پیشبینی و آن را اجرایی خواهیم کرد.


وی به بخش دیگری از برنامه های این سپاه در دهه مبارک فجر اشاره کرد و تصریح کرد:از جمله برنامه هایی که در این راستا برگزار میشود،برگزاری زنگ مدارس و سخنرانی مدارس توسط هادیان مدارس،فضا سازی پایگاه ها و حوزه ها در شهرستانهای استان،برگزاری مسابقات ورزشی جام دهه فجر در نواحی 15گانه و برگزاری ایستگاه های صلواتی، از جمله برنامه های دیگری است که در ایام مبارک یوم الله دهه فجر برگزار خواهد شد.


سرهنگ بوربور،مراسم افتتاحیه پروژههای محرومیت زدایی را یکی دیگر از برنامه های مهم دهه فجر نام برد و تاکید کرد:راه اندازی و افتتحاح مجموعه پیشکسوتان جهادی و همچنین نشست هیات عاشقان ولایت، با موضوع انقلاب اسلامی از جمله برنامه های دیگری است که در دهه فجر به همت سپاه استان برگزار میشود.


جانشین سپاه استان،فراخوان مقالات با محوریت انقلاب اسلامی و بحث  اقتصاد مقاومتی را از جمله برنامه های مهم دیگری در این ایام دانست و یادآور شد: از جمله برنامه‌های دیگر سپاه استان در این ایام با توجه به فرموده مقام معظم رهبری،در این سال بحث اقتصاد مقاومتی و اقدام عمل است،که امیدواریم بتوانیم جامه عمل را در این مهم را بپوشانیم.


بور بور،عنوان کرد: به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پربایی توزیع کتاب حضرت امام(ره)و همایش بانوی آفتاب،که همزمان با وفات حضرت معصومه (ع)همراه میباشد و همچنین ویزیت رایگان  در محله ها و شهرستانهای  بی بضاعت از جمله برنامه های مهم دیگری است که به بهره برداری واجرایی میشوند.


وی در  بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت:کرسی‌های آزاداندیشی با محوریت اقتصاد مقاومتی در دانشگاه‌ها، مدارس و محلات برگزار می‌شود، اگرچه این کرسی‌های آزاداندیشی از چندی پیش در مساجد درحال پیگیری بود،اما در دهه فجر در تمامی شهرستانهای استان تهران برگزار میشود.


سرهنگ بوربور در خاتمه  به 2بحث مهم دیگر از جمله،آگاهی خانواده در موضوع مواد مخدر و جایگاه مقام عظمای ولایت در نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت ویادآور شد: از جمله برنامه مهم دیگری که در ایام مبارک دهه فجر برگزار میشود،بحث نشست سیاسی با موضوع جایگاه مقام معظم رهبری و شناخت جایگاه رهبری در انقلاب اسلامی و آشنایی خانواده ها با معضلات مواد مخدر و این بلای خانم سوز است، که برپایی این برنامه ها هرساله با استقبال پرشور مردم همراه بوده است.
 
خبرنگار:سامان ازکات

ارسال نظرات