فرمانده سپاه ناحیه خرمدره:

اعزام 120 دانش آموز دختر خرمدره ای به اردوهای راهیان نور

۱۲۰دانش آموز دختر این شهرستان در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس در جنوب غرب کشور اعزام شدند .
کد خبر: ۸۸۱۴۹۹۳
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه خرمدره در حاشیه اعزام دانش آموزان دختر مدارس خرمدره به اردوهای راهیان نور جنوب کشور گفت: مهم ترین هدف از اعزام کاروان های راهیان نور در قالب اردوی دانش آموزی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، بازگویی ایثار و رشادت های آنان و بزرگداشت ارزش های انقلاب است .

سرهنگ علی صادقی با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور ویژه خواهران افزود: ۱۲۰دانش آموز دختر این شهرستان در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس در جنوب غرب کشور اعزام شدند .

وی اظهار داشت: این دانش آموزان طی ۴ روز از مناطق عملیاتی شلمچه، دهلاویه، صلائیه ، فتح المبین و دیگر یادمان های هشت سال دفاع مقدس بازدید خواهند داشت .

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره با اشاره به برنامه های فرهنگی این اردو تصریح کرد: در این اردو پخش کلیپ با موضوع شهدا و دفاع مقدس، اجرای نمایش و قرائت ادعیه از جمله برنامه های فرهنگی و ارزشی این اردو به شمار می رود و گفتنی است؛ جمعی از راویان دوران دفاع مقدس نیز دانش آموزان را در این برنامه فرهنگی همراهی می کنند .

ارسال نظرات